جراحی بینی مردان

سلیقه و نوع فرم بینی همه افراد یکسان نیست به همین دلیل افرادی که قصد جراحی بینی دارند ، با توجه به علاقه خود ، فرم خاصی را برای بینی در نظر می گیرند. به صورت کلی اکثر آقایان به دنبال جراحی بینی طبیعی هستند و دوس دارند پس از جراحی بینی ، مشخص نباشد که بینی آن ها جراحی شده است. به همین علت جراحی بینی مردان اغلب به صورت طبیعی جراحی می شود . چهره یک مرد زمانی جذابیت دارد که طبیعی باشد و با ساختار استخوانی چهره هماهنگی های لازم را داشته باشد.

 

جراحی بینی مردان - دکتر حمیرا رشدی

جراحی بینی طبیعی

در جراحی بینی طبیعی ، بینی به اندازه ای کوچک می شود که متناسب با دیگر اجزای چهره باشد. همچنین قوسی روی بینی ایجاد نمی شود و پشت بینی کاملاً صاف و بدون قوس است. در فرم طبیعی ، نوک بینی به طور کامل در راستای بینی بوده و بینی سربالا نیست.

اهمیت انتخاب جراح بینی خوب

جراحی بینی آقایان از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بوده و اگر جراح بینی از مهارت بالایی در این زمینه برخوردار نباشد ، نتیجه به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود. همانطور که اشاره شد ، بیشتر آقایان هیچ علاقه ای به اینکه دیگران متوجه جراحی بینی شان شوند ، ندارند و خواهان برطرف شدن ایرادات و مشکلات موجود در بینی به طبیعی ترین شکل ممکن هستند. اجزای صورت آقایان بزرگتر از خانم ها بوده و پوست  آن ها نیز ضخامت بیشتری دارد. در نتیجه اگر بینی مردان خیلی کوچک و سربالا باشد و قوس زیادی در پل آن ایجاد شود و به بیان دیگر عروسکی باشد با دیگر اجزای صورت در تناسب نبوده و نه تنها موجب جذابیت بیشتر آن ها نمی شود ، بلکه از جذابیت های مردانه آن ها نیز خواهد کاست. از طرفی عدم مهارت جراح ممکن است موجب بروز مشکلاتی همچون اختلال در سیستم عملکرد تنفسی افراد شده و تا آخر عمر قابل جبران نباشد ؛ لذا در انتخاب جراح بینی خود دقت زیادی داشته باشید.

یک جراح بینی خوب دارای یکسری مشخصه ها و ویژگی هاست که در ذیل به تعدادی از مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم:

  • اصلی ترین هدف او از جراحی ، حفظ سلامت عملکرد تفسی فرد و رقم زدن نتیجه ای رضایت بخش برای او می باشد. از همین رو جراحی بینی را تحت هر شرایطی انجام نداده و فقط به منافع مالی خودش فکر نمی کند.
  • قبل از انجام عمل جراحی بینی از سلامت روحی و جسمی بیمار مطمئن می گردد.
  • صبور است و استرس های بیمار قبل از جراحی را درک می کند. از همین رو برخورد خوبی با او داشته و با صبوری به تمام سوالات او پاسخ می دهد.
  • علاوه بر اینکه قدرت تصور بالایی دارد ، کاملاً بر اصول زیبایی شناسی و ریاضی نیز اشراف دارد.
  • از کارنامه و سابقه درخشانی در زمینه جراحی بینی مردان برخوردار است.

هنگام انتخاب بهترین جراح بینی تبریز حتماً از وجود ویژگی های ذکر شده در او اطمینان حاصل کنید.

 

 

عوارض جراحی بینی مردان

  • عوارض عمل جراحی بینی در هر فردی یکسان است و نمی توان گفت که یک سری از افراد دچار خونریزی می شوند و افراد دیگری دچار خونریزی نمی شوند.
  • همانطور که گفتیم بروز عوارض بستگی به نحوه انجام جراحی بینی و مهارت جراح بینی دارد.
  • عوارضی چون خونریزی ، تنگی تنفس ، مشکلات تنفسی و نارضایتی از فرم بینی از بارزترین عوارض جراحی زیبایی بینی است .
  • اگر بینی به خوبی جراحی شود و در حین جراحی بینی یا رینوپلاستی تمام نکات مراقبتی رعایت شود بیمار دچار هیچ گونه عوارضی نمی شود.
  • انتخاب یک جراح بینی ماهر و خوب باعث می شود تا فرد پس از انجام رینوپلاستی رضایت کامل از نتیجه جراحی بینی داشته باشد.

تفاوت جراحی بینی مردان و زنان

تمایل به زیبایی در همه افراد وجود دارد. همین عامل موجب شده است تقاضا برای عمل جراحی در مردان نیز افزایش چشمگیری پیدا کند. اما برای انجام عمل بینی آقایان باید تفاوت هایی را در نظر گرفت. پوست بینی مردان در مقایسه با خانم ها ضخیم تر است و استخوان و غضروف های بینی آن ها محکم تر می باشد. جراح لازم است در حین عمل ، ساختمان بینی مردان را در نظر بگیرد و با توجه به معیارهای زیبایی شناسی ، بینی را جراحی کند. بینی مردان نباید نوک ظریفی داشته باشد تا نتیجه غیر طبیعی شود. بینی سربالا که سوراخ های بینی بیش از حد نمایان باشد نیز برای مردان مناسب نیست. معمولا زاویه بین لب ها و بینی در مردان بین ۹۰ تا ۱۰۰ درجه در نظر گرفته می شود. در واقع جراحی بینی مردان باید به گونه ای انجام شود که جذابیت های مردانه آن ها حفظ شود و بینی حالت مصنوعی در چهره نداشته باشد.

مشکلات شایع بینی در مردان

  • وجود برآمدگی بر روی بینی
  • نوک بینی بزرگ و کروی شکل
  • بینی کشیده
  • سوراخ های بیش از حد بزرگ
  • بینی با فرورفتگی شدید
  • شکستگی و کج شدن بینی در اثر وارد شدن ضربه
  • انحراف و پولیپ بینی

برطرف کردن مشکلات تنفسی در مردان با عمل جراحی

بسیاری از آقان ممکن است به دلیل انحراف بینی یا وجود پولیپ بینی دچار مشکلات تنفسی شوند. در صورتی که بیمار مشکلات تنفسی داشته باشد ، لازم است در حین جراحی ، برطرف کردن مشکل تنفسی بیمار در اولویت قرار بگیرد. همچنین ممکن است بسیاری از مردان تمایلی به تغییر ظاهر بینی خود نداشته باشند و تنها بخواهند مشکلات تنفسی آن ها برطرف شود که در این صورت نیز عمل جراحی با حفظ ظاهر بینی قابل انجام است. در حین جراحی انحراف بینی و یا برداشتن پولیپ از بینی تغییری در بافت و تیغه بینی ایجاد نمی شود.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Scroll to Top
Call Now Button