متخصص گوش و حلق و بینی

متخصص گوش و حلق و بینی : بیماری های مرتبط با سر و گردن با زندگی انسان در ارتباط است ، همچنین به علت اینکه این نواحی در دید هستند زیبایی آن ها نیز مهم است.

به همین دلیل تشخیص اینگونه بیماری های باید توسط متخصص انجام شود.

متخصص گوش و حلق و بینی در جراحی و درمان بیماری هایی که مرتبط با نواحی گوش ، بینی ، حلق و سر و گردن است تخصص لازم و مورد نیاز را دارد.

تشخیص و درمان بیماری های نواحی چون سینوس ها ، بینی ، حنجره ، گلو و دهان نیز بر عهده متخصص گوش ، حلق ، بینی است.

تشخیص بیماری هایی چون غده های سر و گردن ، انحراف بینی ، درمان سینوزیت ، عفونت گلو ، برآمدگی های سر و گردن و غیره باید به خوبی انجام شود .

زیرا با عملکرد حیاتی و تنفسی فرد ارتباط دارند.

متخصص گوش و حلق و بینی

تخصص های متخصص گوش و حلق و بینی

• تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با سر و گردن
  • تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با حنجره و گلو
  • تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با بینی و نواحی بینی
  • تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با گوش و نواحی گوش
  • جراحی زیبایی صورت مانند رینوپلاستی ، اتوپلاستی ، منتوپلاستی و غیره .

یک متخصص گوش و حلق و بینی باید تمام نکات مورد نیاز را با صبر و حوصله به بیمار خود توضیح دهد.

بیمارانی که به دلیل سرطان یا عفونت های حاد نزد متخصص گوش ، حلق ، بینی  مراجعه می کنند اغلب به علت ترسی که دارند سعی می کنند درمان را به تعویق بندازند.

اینگونه بیماران باید از عوارض و خطرات درمان نکردن بیماری مطلع شوند .

بنابراین متخصص باید به خوبی مشاوره های لازم را به آن ها بدهد و آن ها را او را از نتایج به تعویق انداختن درمان باخبر کند.

تشخیص دقیق و سریع بیماری می تواند باعث تسریع  در روند بهبودی شود و در نتیجه درمان بیماری نیز تاثیرگذار است.

انتخاب یک متخصص گوش و حلق و بینی ماهر بسیار مهم است زیرا تشخیص بیماری های مرتبط با نواحی سر و گردن اغلب دشوار است و نیاز به تخصص خاص دارد.

یک متخصص ماهر می داند با توجه به نوع بیماری از چه تکنیک استفاده کند بهتر است .

بیماری هایی چون عفونت گوش یا سرطان حنجره و غیره بسیار حساس هستند و کوچک ترین سهل انگاری نسبت به آن ها می تواند منجربه مشکلات شنوایی و مشکلات بلع شود.

به همین دلیل باید یک متخصص ماهر را انتخاب کنید تا علاوه بر درمان بیماری از بروز عوارض نیز جلوگیری کند.

نحوه انتخاب بهترین متخصص گوش و حلق و بینی

برای انتخاب یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب و ماهر شما می بایست از دوستان و آشنایان خود در این رابطه سوال نموده یا در گوگل جستجو کنید.

از متخصصان گوش و حلق و بینی خوب در شهر خود یک لیست تهیه کنید.

برای مثال برای انتخاب بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در تبریز می بایست لیستی از متخصصین گوش و حلق و بینی تبریز تهیه نمایید.

بعد از تهیه لیست به مطب متخصصین گوش و حلق و بینی رفته  و با آنها صحبت کنید.

در صورت حضور بیماران قبلی در مطب برای آگاهی از میزان رضایت آن ها از متخصص گوش و حلق و بینی ، با آن ها گفتگو کرده و میزان رضایت شان را مورد سنجش قرار دهید.

از متخصصین گوش و حلق و بینی بخواهید تا نمونه کارهای خود را نشان تان دهند.

برای مشاهده نمونه کارهای دکتر حمیرا رشدی می توانید به بخش گالری تصاویر یا صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه نمایید.

هزینه بیماری های مربوط به گوش و حلق و بینی

تعیین هزینه دقیق به عوامل بسیاری همچون ناحیه تحت درمان، میزان پیشرفت بیماری و ایرادات موجود، دستمزد پزشک متخصص، هزینه داروها و غیره بستگی داشته و پیش از معاینه دقیق بیمار نمی توان هزینه را مشخص نمود.