لیفت ابرو و پیشانی با اندوتاین

درباره لیفت ابرو و پیشانی با اندوتاین

لیفت ابرو و پیشانی با اندوتاین روشی ساده با نتایج بسیار درخشان است که نه تنها موجب بالا رفتن ابروها می شود بلکه چین و چروک موجود بر روی پیشانی و خطوط اخم را نیز برطرف می نماید.

بالا بردن و لیفت ابرو با اندوتاین در واقع علاوه بر جوانسازی چهره شما، صورت را از حالت ناراحت و اخمو خارج نموده و موجب شادابی چهره می شود. چشم ها همچنین با انجام این روش درشت تر از قبل دیده شده و در نتیجه چهره فرد زیباتر می شود.

 

لیفت ابرو و پیشانی با اندوتاین

 

لیفت ابرو با روش اندوتاین

ابروها در فرایند بالا رفتن سن و شل شدن پوست، حالت افتادگی پیدا کرده و به سمت پایین مایل می شوند که این امر در نهایت موجب افتادگی پلک بالا نیز می شود. به دنبال این کار پلک بالا بر روی چشم افتاده و این امر موجب تنگ شدن میدان دید می شود بنابراین نه تنها با روش اندوتاین ابروها بالاتر رفته، چین و چروک ها برطرف شده و چشم ها درشت تر می شود بلکه میدان دید نیز بازتر شده و با این کار از خستگی چشم ها در طولانی مدت جلوگیری به عمل می آید.

نحوه انجام لیفت ابرو و پیشانی با اندوتاین

دو روش کلی برای انجام این روش وجود دارد که هر یک از آن ها نیز مزایای خود را دارند.

در روش اول پزشک از مینی اندوتاین یا اندوتاین کوچک که دارای سه چنگک کوچک است برای لیفت مستقیم ابرو بهره می گیرد؛ او این ابزار که ابزاری زیست پذیر و قابل جذب توسط بدن است را زیر پوست قسمت بالای ابرو قرار داده و بدین ترتیب پلک بالا و ابرو را در راستای عمودی بالا می کشد.

در روش دوم پزشک اقدام به ایجاد برش بسیار کوچکی در محل رویش مو نموده و با کمک اندوتاین اقدام به بالا کشیدن ابرو و پیشانی می نماید.

ثبت نام
اطلاع از
guest
2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
امیرحسین
امیرحسین
11 ماه ها گذشته

سلام
هزینه ی لیفت ابرو با نخ رو میخواستم

مرجان
مرجان
6 ماه ها گذشته

درود. ماندگاری لیفت ابرو به روش اندوتاین چقدر است و هزینه انکار را لطفا ذکر کنید.

Scroll to Top
Call Now Button