سوالات متداول جراحی بینی

در این مقاله قصد داریم به برخی از سوالات متداول جراحی بینی که سوال اغلب متقاضیان جراحی بینی در تبریز  است ، پاسخ دهیم. افرادی که قصد جراحی کردن بینی خود را دارند دغدغه های زیادی دارند حتی بعد از انجام عمل نیز با پرسش ها و سوالاتی رو به رو می شوند ، به همین دلیل در این مقاله از دکتر حمیرا رشدی ، بهترین جراح بینی تبریز ، تلاش شده تا به صورت جامع به  تمام سوالات شما عزیزان پاسخ داده شود.

 

سوالات متداول جراحی بینی - دکتر حمیرا رشدی

 

سوالات متداول جراحی بینی عبارتند از :

سوال : عمل بینی درد داره و ورم پره های بینی بعد از عمل بینی تا چند مدت ادامه داره ؟

پاسخ : وجود مقداری درد ، ورم و کبودی بعد از عمل بینی ، طبیعی است. عوامل بسیار زیادی در شدت و مدت زمان ادامه یافتن درد و ورم بعد از جراحی بینی تاثیرگذارهستند ، مانند : تبحر و تجربه جراح بینی و مراقبت هایی که بیمار بعد از عمل بینی انجام می دهد. بنابراین مدت زمان دقیقی را برای داشتن درد و ورم بعد از جراحی زیبایی بینی نمی توان مشخص کرد ولی در اغلب موارد ، بیمار حدودا به مدت یک هفته بعد از عمل بینی درد و بعد از حدود ۶ ماه ورم خواهد داشت. مصرف قرص های مسکنی که توسط بهترین دکتر بینی تبریز ، برای شما تجویز می شود ، در کاهش میزان دردتان بسیار موثر است.

سوال : فاصله زیاد لب و بینی بعد از عمل ، برای همه به وجود می آید ؟

پاسخ : تغییر فاصله لب و بینی از دیگر سوالات متداول جراحی بینی در افراد متقاضی است. در صورت ایجاد تغییرات خیلی زیاد این امکان وجود دارد که فاصله لب و بینی زیاد شود. انتخاب جراح بینی خوب ، در کاهش ریسک های این چنینی تاثیر بسیار زیادی دارد به این دلیل که جراح بینی باتجربه ، بینی شما را با توجه به اجزای صورت تان فرم داده و از ایجاد تغییرات افراطی پرهیز می کند.

سوال : در مورد فرم بینی بعد از عمل بینی خود ، مایلم فرم بینی ام مشابه هنرپیشه مورد علاقه ام باشد ، آیا این امکان وجود دارد ؟

پاسخ : مطلع کردن جراح بینی از فرم ایده آل بینی ، از این جهت که بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در تبریز ، از سلیقه شما آگاه می شود خوب است. باید در نظر داشته باشید که آن فرم بینی ، ممکن است  به چهره شخص مورد نظر شما بیاید ولی با اجزای صورت شما هماهنگی و تناسب نداشته باشد. بینی می بایست با اجزای صورت شما در تناسب باشد ، در این صورت است که موجب زیبایی بیشتر چهره شما خواهد شد. همچنین باید در نظر داشته باشید که بینی هر فرد خصوصیات منحصر بفرد خو د را دارد ، اشکالات بینی شما قبل از عمل بینی ، جنس پوست بینی و حالت غضروف های آن در نتیجه عمل بینی بسیار تاثیرگذار است.

سوال : آیا خندیدن بعد از عمل بینی باعث بروز مشکل می شود ؟

پاسخ : یکی از سوالات متداول جراحی بینی اغلب افراد در مورد صحبت کردن و خندیدن بعد از عمل بینی است. اسکلت بینی شما در حین عمل دستکاری و دچار تغییراتی می شود که طبیعتا مدت زمانی را جهت فیکس شدن در محل جدید خود نیاز دارد که این مدت زمان حدودا ۱ ماه است. به همین علت از حرکات شدید فکی مانند گریه و خنده شدید که باعث ایجاد فشار بر روی فک بالای شما و در نتیجه اسکلت بینی می شود ، خودداری کنید.

 

سوالات متداول جراحی بینی - دکتر رشدی

 

ادامه سوالات متداول جراحی بینی :

سوال : هزینه عمل بینی چقدر است ؟

پاسخ : از جمله مورادی که ذهن فردی که قصد جراحی بینی در تبریز را دارد به خود مشغول می کند ، هزینه عمل بینی است. هزینه عمل بینی به عوامل بسیار از جمله نوع بینی شم ا، منطقه جغرافیایی و تجربه جراح بینی بستگی دارد. عمل بینی های گوشتی به دلیل داشتن پوست ضخیم بسیار دشوارتر از بینی های استخوانی است ، بنابراین هزینه بیشتری خواهد داشت. همچنین هزینه عمل بینی های استخوانی نیز، با توجه به اینکه بینی هر فرد با فرد دیگر متفاوت بوده و شدت قوز و اشکالات موجود در بینی همه افراد یکسان نیست ، متفاوت می باشد. بنابراین تعیین هزینه مشخص برای جراحی رینوپلاستی ، امکان ندارد. با مراجعه به بهترین جراح بینی در تبریز ، از هزینه دقیق مطلع شوید. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با سوالات متداول جراحی بینی هستید ، بخش های دیگر سایت را مطالعه بفرمایید.

سوال : چه راهی برای کاهش ورم بینی بعد از جراحی پیشنهاد می کنید ؟

پاسخ :  یکی از سوالات متداول جراحی بینی پرسش در مورد ورم بینی بعد از جراحی است. ورم بینی بعد از جراحی طبیعی بوده و در همه افراد ایجاد می شود. در صورتی که اقدامات گسترده ای در هنگام جراحی روی بینی انجام شود ، بینی ورم بیشتری خواهد داشت. همچنین خوب است بدانید که بینی های گوشتی در مقایسه با بینی های استخوانی بعد از عمل ، ورم بیشتری دارند. میزان ورم به جنس و ضخامت پوست افراد بستگی دارد. این موضوع بعد از گذشت زمان برطرف شده و از بین می رود. برای تسریع بهبودی ورم بعد از عمل زیبایی بینی می توانید از ماساژ موضعی و کمپرس یخ کمک بگیرید. همچنین بالا نگه داشتن سر در هنگام خواب ، چسب زدن به بینی به صورت مداوم در یک ماه اول بعد از جراحی ، مصرف آناناس و کرفس و پرهیز از مصرف نمک و ادویه از مواردی است که در کاهش ورم بینی بعد از جراحی کمک کننده است.

سوال : از بین رفتن کبودی بعد از عمل چه مدت طول می کشد ؟

پاسخ : معمولا بعد از گذشت ۷ روز کبودی ها کم کم از بین می روند.

سوال : سن مناسب برای جراحی بینی چه سنی می باشد ؟

پاسخ : دختران بعد از ۱۶ سالگی و پسران بعد از ۱۸ سالگی در صورتی که رشد صورت آن ها کامل شده باشد ، می توانند اقدام به جراحی نمایند.

سوال : آیا انحراف تیغه بینی بعد از جراحی بر می گردد ؟

انتخاب بهترین جراح بینی تبریز ، در این امر نقش بسزایی دارد ، در صورتی که در حین جراحی اصلاح تیغه بینی به خوبی انجام شود ، امکان بازگشت انحراف بعد از جراحی وجود نخواهد داشت.

سوال : آیا بعد از عمل بینی گوشتی ، بینی افتاده می شود ؟

پاسخ :  یکی دیگر از سوالات متداول جراحی بینی پرسش در مورد افتادگی و تغییر بینی گوشتی به فرم اولیه است ، در پاسخ به این پرسش باید گفت خیر ، امروزه بینی های گوشتی با تکنیک های جدید جراحی می شوند ، به همین دلیل امکان برگشت بینی به فرم اولیه و افتادگی نوک بینی بعد از جراحی وجود ندارد.

ثبت نام
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
محمد
محمد
11 ماه ها گذشته

باسلام
حدود ۵هفته از عمل بینی من میگذره،یک مقدار نسبت به روزهای قبل متورم تر شده
در همه جهات
قرمز هم شده
ضربه محکم نخورده ولی آرام برخورد دستم باهاش اتفاق افتاده
نظرتون چیه ،ممنونم

Scroll to Top
Call Now Button