جراحی زیبایی صورت

میل به زیبایی بیشتر و هماهنگی اجزای صورت که موجب زیبایی چهره می شود در همه افراد وجود دارد ، به همین دلیل جراحی زیبایی صورت برای افزایش زیبایی و هماهنگی اجزای صورت انجام می شود. امروزه جراحی های زیبایی در مردان نیز رواج پیدا کرده است و آقایان برای رفع مشکلات چهره خود اقدام به جراحی صورت می کنند ، جراحی پلاستیک با توجه به اینکه معیارهای زیبایی در بانوان و آقایان متفاوت است ، انجام می شود. در برخی مواقع به علت افزایش سن یا محافظت نکردن از پوست ، چهره فرد دچار تغییراتی چون پف زیر چشم ، افتادگی پوست ، افتادگی ابرو ، خطوط چین و چروک و غیره می شود و افراد مایل هستند این مشکلات را رفع کنند و زیبایی را به چهره باز گردانند. در برخی موارد دیگر نیز اجزای صورت با یکدیگر تناسب ندارند ، مانند بزرگ بودن بینی یا رفع مشکلات بینی ، عقب بودن یا جلو بودن چانه ، بزرگی و کوچک بودن گوش ها یا مشکلات ظاهری گوش و غیره. می توانید این مشکلات را توسط دکتر حمیرا رشدی ، بهترین جراح صورت و زیبایی در تبریز برطرف نمایید.

جراحی پلاستیک صورت چیست

در برخی موارد پوست بر اثر حادثه آتش سوزی ، تصادف یا عوامل دیگر دچار آسیب های شدیدی می شود ، در این موارد برای برگرداندن زیبایی صورت و ترمیم بافت های آسیب دیده ، جراحی پلاستیک و یا جراحی زیبایی صورت انجام می گیرد.

 

جراحی زیبایی صورت - دکترر رشدی

انواع جراحی زیبایی صورت

  • جراحی لیفتینگ صورت یا کشیدن پوست صورت : رفع افتادگی پوست و چین وچروک های پوست
  • جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی : رفع مشکلات بینی و متناسب شدن بینی با دیگر اجزای صورت
  • بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک ها : رفع افتادگی پلک و پف زیر چشم ها و غیره
  • جراحی زیبایی چانه : رفع بزرگ بودن بیش از حد یا کوچک بودن بیش از حد چانه
  • جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی : برای رفع عدم تقارن گوش ها و تغییر فرم گوش ها

هزینه جراحی زیبایی صورت

هزینه جراحی پلاستیک و زیبایی با توجه به نوع جراحی تعیین می شود و بعد از معاینه توسط بهترین جراح صورت تبریز و با توجه به ناحیه مورد نظر هزینه  گفته می شود. جراحی زیبایی صورت بسیار حائز اهمیت است و باید تحت نظر بهترین جراح زیبایی صورت انجام شود تا عوارضی نداشته باشد و باعث زیبایی بیشتر چهره شود. برای انتخاب جراح ، اولویت اول شخص باید مهارت جراح صورت باشد و به خاطر هزینه کمتر ، سلامت و زیبایی چهره خود را به خطر نیندازد. برای مشاهده نمونه کارهای دکتر حمیرا رشدی ، بهترین جراح بینی و زیبایی صورت در تبریز ، به پیج اینستاگرام و گالری تصاویر در سایت ایشان مراجعه فرمایید.

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی

جراحی گوش با هدف تغییر شکل و اندازه گوش ها و همچنین تغییر موقعیت گوش ها انجام می شود. ممکن است گوش برخی افراد به صورت مادرزادی دچار مشکل و آسیب دیدگی هایی باشد. وجود هر مشکل در گوش ها در ظاهر فرد تاثیر زیادی دارد و همین امر موجب از بین رفتن اعتماد به نفس و ایجاد درد و ناراحتی هایی در فرد می شود با عمل اتوپلاستی که نوعی جراحی زیبایی صورت به شمار می آید ، می توان این مشکل را برطرف نمود. بعد از ۵ سالگی رشد گوش ها کامل می شود و می توان جراحی زیبایی گوش را انجام داد. هم چنین لازم به ذکر است که اتوپلاستی برای افرادی که دچار ضربه و شکستگی گوش در سنین بزرگسالی می شوند نیز قابل انجام است. از مهم ترین مواردی که نیاز به اتوپلاستی دارد عبارت هستند از :

  • افرادی که فاصله گوش های آن ها از سر زیاد است.
  • افرادی که دچار برجستگی بیش از حد گوش ها هستند.
  • افرادی که گوش های آن ها نسبت به سر بزرگتر است.
  • افرادی که از عمل اتوپلاستی قبلی رضایت ندارند.

جراحی پروتز چانه

خوب است بدانید که با پروتز چانه و ایجاد تناسب صورت ، حالت چهره بسیار تغییر کرده و بهتر می شود. چانه های کوچک با افزایش ارتفاع و پهنا تنظیم می شوند. همچنین افرادی که چانه آن ها عقب است ، با کمک پروتز چانه ، ظاهر بهتری پیدا می کنند. یکی دیگر از مشکلاتی که به کمک پروتز چانه قابل برطرف شدن می باشد ، بزرگی چانه است.با استفاده از عمل جراحی زیبایی صورت می توان کاری کرد تا غبغب در ظاهر افرادی که چانه بزرگ دارند ، کمتر نمایان شود. این موضوع موجب هماهنگی اجزای مختلف صورت می شود و در نهایت زیبایی چهره نمایان تر خواهد شد. جراحی چانه انواع مختلفی دارد در برخی موارد می توان با تزریق فیلر به صورت موقت ، نواقص چانه را بهبود بخشید.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Scroll to Top
Call Now Button