جراحی بینی فانتزی در تبریز با نمونه کارهای عالی

در جراحی بینی فانتزی ، سایز بینی و حفره های آن بسیار کوچک می شود. همچنین به استخوان بینی قوس زیادی می دهند. اما آیا این فرم از جراحی بینی در تبریز مناسب همه افراد با هر شکل بینی است ؟ در در جراحی زیبایی بینی فانتزی به چه فاکتورهایی توجه می شود ؟ آیا بعد از عمل بینی عروسکی ، علاوه بر زیبایی سلامت زیباجو نیز حفظ می شود ؟ در صورتی که چنین سوالاتی در ذهن شما نیز وجود دارد ، پیشنهاد می دهیم در ادامه این مطلب از دکتر حمیرا رشدی ، جراح بینی خوب در تبریز همراه ما باشید.

 

 

جراحی بینی فانتزی به چه عواملی بستگی دارد ؟

متقاضیان جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی باید در نظر داشته باشند که فرم بینی بستگی به ساختار ، نوع بینی ، ابعاد و اجزای صورت نیز دارد . در جلسه مشاوره پزشک خوب با توجه به نوع بینی فرد بهترین مدل را به بیمار پیشنهاد می کند و اگر بیمار توقع غیر منطقی از نتیجه فرآیند تغییر فرم بینی داشته باشد ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی پروسه منطقی این فرآیند را برای زیباجو شرح می دهد. پروسه جراحی بینی فانتزی به گونه ای است که بعد از آن بینی کاملاً تراشیده شده و خوش فرم می شود ؛ به گونه ای که با اولین نگاه به راحتی می توان تشخیص داد بینی عمل شده است .

مشخصات ظاهری جراحی بینی فانتزی

  • نوک بینی کمی سر بالا و تیز است .
  • سایز بینی و پره های بینی کمی بیشتر از بینی طبیعی کوچک می شوند.
  • روی بینی یک قوس زیبا ایجاد می شود .

بینی فانتزی یا بینی عروسکی برای افرادی که صورت های ظریفی دارند مناسب تر است به همین دلیل اکثریت بانوان به علت ظرافت چهره شان طرفدار جراحی بینی فانتزی در تبریز هستند. البته برخی از بانوان نیز با توجه به اینکه صورت ظریفی دارند میل به فرم بینی طبیعی دارند و ترجیح می دهند بینی به صورت طبیعی جراحی شود . برخلاف بانوان اکثریت آقایان جراحی طبیعی بینی انجام میدهند. زیرا علاقمند هستند بعد از جراحی زیبایی بینی ، فرم بینی کاملاً طبیعی باشد . در عمل بینی طبیعی در تبریز ، جراح زیبایی بینی تغییراتی که مشهود باشد را ایجاد نمی کند و تغییرات مطابق با استانداردها و معیارهای زیبایی باشد.

 

جراحی بینی فانتزی در تبریز - دکتر رشدی

اهمیت نوع بینی برای جراحی بینی فانتزی

  • به علت اینکه بعد از رینوپلاستی ، پوست بر روی ساختار بینی گذاشته می شود ، نوع و ضخامت پوست نیز در فرم بینی تاثیر گذار است.
  • برای مدل بینی فانتزی ، بینی هایی با پوست نازک مناسب تر هستند. بنابراین این مدل برای افرادی که بینی استخوانی دارند مناسب تر است .

نکاتی در ارتباط با فرم بینی فانتزی

  1. برخی از متقاضیان درک نادرستی از فرم بینی دارند , به همین جهت تمایل به بیش از حد کوچک شدن بینی یا سربالا شدن بینی دارد. در واقع فرمی برای بینی زیبا و مناسب است که متناسب با چهره بیمار باشد .
  2. برخی از افراد به دلیل دارا بودن چهره استخوانی و درشت ، مناسب فرم بینی فانتزی نیستند و بهتر است بینی آن ها به صورت طبیعی جراحی شود .
  3. انجام رینوپلاستی طبیعی بیشتر در بین آقایان رایج است. زیرا تمایل به حفظ جذابیت چهره مردانه خود دارند.
  4. دکتر بینی ماهر و با تجربه ، با توجه به آناتومی چهره بیمار به خوبی می داند ، فرم بینی چگونه باشد که زیبایی چهره افزایش یابد. بنابراین در انتخاب جراح بینی خوب در تبریز دقت داشته باشید و در ارتباط با فرم بینی حتماً با وی مشورت کنید.
  5. بارزترین تفاوت جراحی بینی فانتزی با طبیعی در زاویه نوک بینی و قوس ایجاد شده بر روی بینی است .
  6. دکتر عمل بینی فانتزی در تبریز ، باید برای هر فردی زوایای مناسب را ایجاد کند و هنگام ایجاد زوایا دقت داشته باشد که فرد بیشتر تمایل به چه نوع فرم بینی ای دارد.
  7. فرم بینی باید به فرم مد نظر بیمار نزدیک باشد تا پس از عمل زیبایی بینی ، بیمار از فرم بینی رضایت کامل داشته باشد .

 

جراحی بینی فانتزی در تبریز - دکتر رشدی

 

جراحی بینی فانتزی مناسب چه کسانی است ؟

در عمل زیبایی بینی با فرم عروسکی یا فانتزی باید ابعاد کلی صورت و ارتباط بینی با دیگر اجزای صورت ، کاملا جزئی بررسی شود. بعد از بررسی های لازم است که می توان گفت : «آیا شما گزینه مناسبی برای جراحی زیبایی بینی فانتزی هستید یا خیر ؟» این بررسی های لازم عبارتند از :

  • ارتفاع بینی
  • طول بینی
  • فاصله نوک بینی با لب
  • زاویه نوک بینی با لب
  • پهنای بینی و ارتباط آن با چشم
  • اندازه حفره های بینی

بعد از بررسی موارد گفته شده پزشک تشخیص می دهد که آیا با انجام عمل زیبایی بینی با فرم فانتزی زیبایی توام با سلامتی برای شما ایجاد می شود یا خیر.

عمل بینی فانتزی مناسب چه کسانی نیست ؟

اگر حفره های بینی متوسطی داشته باشید ، قطعا کمی کوچک کردن آن ها برای تبدیل به مدل فانتزی مشکلی در سلامتی شما ایجاد نمی کند. اما اگر حفره های بینی شما بسیار بزرگ باشد ، خیلی کوچک کردن آن ها گرچه امکان پذیر است ، اما ممکن است بعد از انجام فرآیند عمل ، در تنفس خود دچار مشکل شوید. اگر بینی شما ارتفاع ، طول و پهنای زیادی داشته باشد ، بسیار کوچک کردن آن و ایجاد قوس زیاد می تواند در طولانی مدت سبب نارضایتی شما از فرم آن شود. چرا که در این صورت احتمالا قوانین زیبایی شناسی در انتخاب فرم بینی شما رعایت نشده است.

جراحی بینی فانتزی مناسب چه کسانی است ؟

  1. بینی هایی که غضروف و بافت مستحکمی دارند و اندازه بینی آن ها بسیار بزرگ نیست ، عمل بینی فانتزی موفق تری دارند.
  2. افرادی که اجزای صورت ریزی دارند ، بینی با فرم فانتزی می تواند زیبایی آن ها را دو چندان کند.
  3. فرم فانتزی بینی ، برای خانم ها شیک تر و زیبا تر است و برای آقایان بهتر است از فرم نیمه فانتزی و طبیعی بهره ببرند.

ویژگی های بهترین جراح برای عمل بینی فانتزی در تبریز

جهت آن که عملکرد مناسبی در انتخاب پزشک حاذق داشته باشید ، لازم است که از ویژگی های یک جراح خوب آگاه بوده و آن ها را در حین انتخاب متخصص گوش و حلق و بینی خود ، مد نظر قرار دهید. از جمله بارزترین این ویژگی ها عبارتند از :

با وجدان بودن

یک جراح بینی فانتزی خوب در تبریز از وجدان کاری بالایی برخوردار است ، وی تنها به منافع مالی خود نمی اندیشد و درصدد ایجاد زیبایی ماندگار و توام با سلامتی تلاش می کند.

بررسی دقیق وضعیت سلامت بیمار

برای اینکه روند جراحی با مشکل مواجه نشده، حین جراحی و بعد از آن عوارض خاصی برای فرد به وجود نیاید لازم است که وضعیت سلامت بیمار به دقت توسط جراح مورد بررسی قرار بگیرد. دکتر حمیرا رشدی به همین منظور قبل از جراحی سوالاتی در رابطه با وضعیت سلامت بیمار از او پرسیده و آزمایشاتی را برای او تجویز می کند. بدین ترتیب اولین قدم جراحی بینی فانتزی و تجربه پروسه زیبایی خوشایند ، انتخاب پزشک حاذق و متبحر ست.

صرف زمان لازم برای آگاهی از انتظارات بیمار

نتیجه رینوپلاستی ، زمانی می تواند موفقیت آمیز باشد که از رضایت زیباجو برخوردار باشد و توقعات بیمار را محقق نماید. از همین رو جراحان بینی باتجربه قبل از جراحی، زمان لازم را برای صحبت با بیمار و آگاهی از انتظارات آن ها صرف می کنند؛ البته باید بگوییم که امکان تحقق برخی انتظارات بیمار از جمله جراحی بینی شبیه به یک عکس به دلیل محدودیت های موجود در پروسه وجود ندارد.

 

 

اشراف بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی و داشتن قدرت تصور بالا

بینی ایده آل یک بینی بی نقص نیست ؛ بلکه بینی است که بیشترین تناسب را با صورت و اجزای موجود در آن داشته باشد. اگر یک پزشک بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی مشرف نباشد ، قادر به جراحی زیبایی بینی به فرمی که متناسب با صورت باشد نخواهد بود .

اقدامات قبل از جراحی بینی فانتزی در تبریز

  1. با توجه به اینکه در فرم بینی فانتزی ظریف کاری های بیشتری در ساختمان بینی بیماران ایجاد می گردد، لازم است تا افراد یک جراح بینی مجرب و دارای تجربه زیاد در زمینه عمل بینی فانتزی را انتخاب کنند.
  2. بعد از اینکه با انجام تحقیقات لازم جراح تان را انتخاب کردید می بایست در مورد انتظاراتی که از در پایان پروسه دارید با جراح زیبایی بینی خود صحبت کنید.
  3. اگر در گذشته به بیماری خاصی ابتلا داشتید یا در حال حاضر به آن مبتلا می باشید، در صورت استفاده از داروهای خاص و حساسیت های دارویی که دارید، آن ها را با دکتر بینی تان در میان بگذارید.
  4. لازم است مصرف داروهایی مانند وارفارین که موجب کاهش غلظت خون می شوند را به مدت ۲ ماه کنار گذاشته و از مصرف ویتامین E، قرص های ضدبارداری و راکوتان اجتناب نمایید.
  5. مصرف سیگار و نوشیدنی های حاوی الکل موجب کم شدن میزان اکسیژن موجود در خون می شوند، مصرف آن ها را به مدت ۲ ماه قبل از انجام فرآیند قطع کنید.
  6. از زدن لاک بر روی ناخن های خود ، آرایش کردن و به همراه داشتن زیورآلات در روز رینوپلاستی بپرهیزید.
  7. شب قبل از انجام پروسه زیبایی ، دوش بگیرید تا به مدت چند روز بعد از عمل بینی تان نیاز به استحمام نداشته باشید.
  8. متخصص گوش و حلق و بینی برای بررسی موقعیت بینی و نسبت تناسب آن با سایر اجزای صورت، عکسبرداری از زوایای مختلف بینی و صورت را برای فرد تجویز می کند که انجام آن الزامی است.

جراحی بینی فانتزی در تبریز - دکتر رشدی

مراقبت های بعد از جراحی بینی فانتزی

رعایت مراقبت هایی که دکتر حمیرا رشدی ، بهترین جراح بینی تبریز ، شما را به انجام آن ها توصیه می کند موجب می شود که روند بهبودی تان سرعت بگیرد، از جمله این مراقبت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. بعد از عمل بینی فانتزی به دلیل تغییرات صورت گرفته در ساختار بینی و برش هایی که بر روی پوست بینی ایجاد می گردد، کمی ورم و کبودی در بینی و صوت فرد ظاهر می شود که کاملاً طبیعی است.
  2. بالاتر نگه داشتن سر نسبت به سطح بدن با قرار دادن چند بالش در زیر سر موجب تسریع فروکش نمودن ورم بینی می شود.
  3. غذاهای فلفلی، شور و پر ادویه موجب تشدید ورم بینی می شوند، از خوردن این غذاها خودداری کنید.
  4. در روزهای ابتدایی بعد از انجام فرآیند ، غذاهایی میل کنید که نیاز به جویدن زیاد نداشته باشند.
  5. طی مدت زمان مقرر شده توسط جراح ، بر روی بینی خود چسب بزنید.

و مراقبت های دیگری که توسط دکتر حمیرا رشدی ، بهترین جراح بینی تبریز به طور کامل خدمت تان شرح داده خواهد شد.

 

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر دکتر حمیرا رشدی ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی تبریز ، به گالری وب سایت و یا کانال آپارات ایشان مراجعه بفرمایید. 

تفاوت بینی فانتزی با بینی طبیعی

از تفاوت های مهم و قابل مشاهده در جراحی بینی فانتزی و مدل طبیعی می توان به ایجاد زاویه نوک بینی و فاصله لب ها اشاره نمود. در رینوپلاستی به فرم فانتزی و عروسکی این فاصله بیشتر بوده همین موضوع سبب سربالا و نوک تیز شدن نوک بینی می شود. به صورت کلی زاویه لب ها و نوک بینی در عمل بینی فانتزی ۹۵ درجه در نظر گرفته می شود. این در حالی است که فاصله لب ها و نوک بینی در عمل طبیعی بینی بین ۹۰ تا ۹۵ درجه می باشد و بینی در ارتفاع مناسبی قرار می گیرد. در بینی عروسکی ، قوس تیغه بینی زیاد بوده به نحوی که شاهد انحنای بینی به صورت چشمگیر خواهید بود. در بینی طبیعی ، قوس بینی در زاویه کاملا استاندارد قرار داشته و معمولا صاف و بدون هیچ انحنایی می باشد. معمولا افرادی که بینی آن ها به فرم طبیعی جراحی می شود ، تنفس بهتری دارند ؛ چرا که سوراخ های بینی در حالت طبیعی قرار داشته و بیش از اندازه کوچک نمی شود. در صورتی که سوراخ های بینی در فرم عروسکی بسیار کوچک شده و تیغه بینی نیز بسیار تراش داده شود ، این مسئله می تواند در تنفس افراد اختلال ایجاد نماید. به همین دلیل گاه شاهد تنفس های صدا دار در افرادی که بینی آن ها به فرم عروسکی انجام شده است ، هستیم. از طرف دیگر نیز ممکن است این افراد برای اینکه اکسیژن کافی کسب نمایند ، مجبور به تنفس همزمان از راه بینی و دهان شوند.لازم به ذکر است در صورتی که جراح از تبحر و مهارت بالایی برخوردار باشد ، از بروز مشکلات این چنینی در رینوپلاستی فانتزی جلوگیری می کند. خوب است بدانید که کوچک شدن بینی به معنای موفقیت آمیز بودن پروسه جراحی زیبایی نیست.

 

روش های موثر در کاهش ورم بینی فانتزی بعد از جراحی

بعد از انجام جراحی جراحی بینی فانتزی در تبریز با دکتر رشدی ، ممکن است بینی شما به مدت چند هفته ورم داشته باشد. اما نگران نباشید ، چندین روش و راهکار وجود دارد که می‌توانند به کاهش تورم بینی بعد از عمل کمک کنند و شما سریع تر بتوانید به انجام فعالیت های روزمره خود برگردید.

  1. یکی از اصلی ‌ترین روش ‌ها برای کاهش ورم بینی بعد از عمل بینی عروسکی ، استفاده از یخ است. قرار دادن کمپرس یخ در قسمت‌ های اطراف بینی ، پیشانی ، زیر چشم به شما کمک می‌کند تا ورم را کاهش دهید. برای این منظور می توانید از کیسه یخ ، کمپرس سرد ، کیسه های ژله ای سرد استفاده نمایید.
  2. همچنین ، استفاده از داروهای ضد التهابی که توسط جراح بینی تبریز تجویز شده‌اند می‌تواند به شما کمک کند تا ورم را بعد از جراحی بینی فانتزی کاهش دهید.
  3.  از طرف دیگر ، داشتن استراحت کافی و نگهداری بینی در موقعیت بالاتری نسبت به بدن برای کمک به جلوگیری از ورم اضافی ، بسیار کمک کننده است.
  4. استفاده از چسب بینی پس از جراحی بینی فانتزی نیز از دیگر مواردی است که به شما کمک می کند تا ورم بینی کاهش یابد و همچنین جایگاه بینی را تثبیت می کند.
  5. رعایت رژیم غذایی نیز از دیگر موارد کمک کننده در کاهش تورم بینی بعد از عمل بینی عروسکی یا فانتزی است. نوشیدن آب و مایعات ، پرهیز از مصرف نمک و ادویه ها از موارد مهمی است که در تغذیه بعد از جراحی زیبایی بینی باید به ان توجه داشته باشید. همچنین رژیم غذایی شما باید شامل مواد معدنی مفید ، پروتئین و ویتامین ها باشد.
  6. برای اطمینان از اینکه بهترین روش‌ ها برای کاهش ورم بعد از جراحی رینوپلاستی فانتزی کدام است ، مهم است که با پزشک خود مشورت کنید و راهنمایی ‌های وی را دنبال نمایید.

 

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Scroll to Top
Call Now Button