جراحی بینی طبیعی در تبریز

 فرم بینی بعد از جراحی بینی در تبریز برای هر فردی اهمیت فراوانی دارد. بدین ترتی افراد با توجه به سلیقه خود و البته تایید و مشروت پزشک ، فرم منحصر به فرد خود را انتخاب می کنند. جراحی بینی طبیعی امروزه نظر افراد بسیاری را به خود جلب کرده است. به گونه ای که اکثر افراد تمایل دارند بینی خود را با فرم طبیعی عمل کنند. این موضوع به خصوص برای مردان و نچرال پسندان اهمیت ویژه ای دارد. در ادامه این مقاله از دکتر حمیرا رشدی ، بهترین جراح بینی طبیعی در تبریز به توضیحاتی در رابطه با عمل بینی طبیعی در تبریز ، خواهیم پرداخت.

 

 

برخی از افراد نیز هستند که برای بینی مدل خاصی مد نظرشان نیست و فقط به دنبال رفع ایرادات بینی هستند. ایراداتی چون کج بودن بینی ، بزرگ بودن بینی ، عدم تقارن پره های بینی ، انحراف بینی ، سینوزیت ، پولیپ بینی و دیگر مشکلاتی که مربوط به فرم یا عملکرد بینی است. عمل زیبایی بینی طبیعی و رینوپلاستی فانتزی دو مدل از رایج ترین مدل ها برای بینی هستند. در عمل بینی طبیعی تغییرات بینی به گونه ای اعمال می شود که فرم بینی کاملاً طبیعی باشد .

 

 

جراحی بینی طبیعی گوشتی

بینی ها دو نوع دارند : بینی گوشتی و بینی استخوانی

  • افرادی که بینی گوشتی دارند در مورد جراحی زیبایی بینی گوشتی و نتیجه آن نگرانی و سوال های زیادی دارند.
  • اغلب شنیده شده است که بینی گوشتی برای فرم بینی طبیعی مناسب تر است.
  • دلیل این حرف حجم زیاد گوشت و پوست بینی است.
  • بنابراین افرادی که بینی گوشتی دارند بهترین کاندید برای انجام جراحی بینی طبیعی در تبریز با دکتر حمیرا رشدی هستند.

نکاتی درباره ی عمل بینی طبیعی

  • به طور معمول اکثریت آقایان طرفدار بینی با فرم طبیعی هستند همچنین رینوپلاستی طبیعی در بین بانوان متقاضی کمتری دارد.
  • اما برخی از بانوان نیز تمایل به بینی طبیعی دارند و ترجیح می دهند مشخص نباشد که بینی جراحی شده است .
  • در جراحی فانتزی بینی در تبریز به طور کامل مشخص است که بینی جراحی شده است به همین دلیل برخی از افراد تمایل به فرم فانتزی ندارند و از بینی طبیعی نیز خوششان نمی آید.
  • برای اینگونه افراد بینی نیمه فانتزی که ترکیبی از بینی طبیعی و بینی فانتزی است بسیار مناسب است .
  • در بینی طبیعی قوسی روی بینی ایجاد نمی شود و نوک بینی در راستای بینی است .
  • برای انجام عمل بینی طبیعی در تبریز بهتر است یک جراح بینی خوب و ماهر را انتخاب کنید تا از فرم بینی راضی باشید .
  • فرم بینی پس از جراحی بینی طبیعی در تبریز با دکتر رشدی ، اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا در زیبایی و اعتماد به نفس فرد تاثیرات مثبت و منفی دارد .
  • هنگامی که فرم بینی زیبا و متناسب با دیگر اجزای چهره باشد قطعاً باعث افزایش اعتماد به نفس و زیبایی می شود ولی هنگامی که فرم بینی مطابق میل بیمار نباشد و ایرادی در فرم بینی وجود داشته باشد علاوه بر تاثیر منفی در اعتماد به نفس بیمار ، منجربه انجام جراحی ترمیمی بینی در تبریز نیز می شود.

 

جراحی بینی گوشتی - دکتر حمیرا رشدی

بهترین جراح بینی طبیعی

فرم بینی بعد از جراحی بینی طبیعی اهمیت بسیار بالایی دارد به همین دلیل جراح باید خواسته بیمار را نیز در نظر بگیرد و با توجه به نوع بینی ، فرمی را ایجاد کند که مطابق خواسته بیمار باشد. کسانی که خواستار بینی طبیعی هستند به طور معمول تمایل دارند مشخص نباشد بینی جراحی شده است به همین دلیل دکتر بینی باید سعی کند تا طبیعی ترین زوایا را برای بینی ایجاد کند. دکتر گوش و حلق و بینی با فرم طبیعی باید دقت داشته باشد که سایز بینی بیش از اندازه کوچک نشود و سایز بینی تنها به اندازه ای کوچک شود که متناسب با اجزای دیگر چهره باشد. همچنین زاویه بین لب و بینی نباید زیاد باشد ، در اصل نوک بینی باید در راستای بینی باشد و سربالا نباشد. قوس پشت بینی یکی دیگر از مواردی است که در عمل بینی طبیعی در تبریز باید به آن توجه شود . ایجاد قوس پشت بینی باعث می شود تا فرم بینی مانند بینی عروسکی یا بینی فانتزی شود به همین دلیل در جراحی زیبایی بینی طبیعی ، پزشک نباید هیچ گونه قوسی بر روی بینی ایجاد کند. دکتر حمیرا رشدی یکی از بهترین جراحان بینی در تبریز هستند که با توجه به خواسته بیمار و نوع بینی ، بهترین فرم را برای بینی ایجاد می کنند.

 

عمل بینی گوشتی - دکتر رشدی

اقدامات قبل از جراحی بینی طبیعی

  • هرچه جراح و متخصص گوش و حلق و بینی تجربه بیشتری در زمینه جراحی بینی طبیعی در تبریز داشته و از تخصص و مهارت بیشتری برخوردار باشد، نتیجه به دست آمده از آن رضایت بخش تر خواهد بود. بنابراین اولین اقدامی که بعد از گرفتن تصمیم قطعی برای انجام پروسه باید انجام دهید، انتخاب یک بهترین جراح بینی تبریز می باشد.
  • پس از اینکه جراح فرم جدید بینی شما را انتخاب کرد، ایشان را از تمام خواسته ها و نگرانی هایی که در رابطه با انجام فرآیند و نتیجه آن دارید آگاه کنید.
  • برای اینکه در حین انجام پروسه مشکلی برای تان پیش نیامده و خطری در حین عمل شما را تهدید نکند لازم است تا به طور صادقانه در رابطه به سوابق بیماری خود با دکترتان صحبت کرده و تست های پزشکی تجویز شده توسط ایشان را انجام دهید.
  • جراحان بینی برای انتخاب بهترین فرم بینی تمام اجزای صورت شما را در نظر گرفته و فرمی را انتخاب می کنند که بیشترین تناسب را با صورت شما و اجزای آن داشته باشد، برای این کار یکسری عکسبرداری از زوایای مختلف صورت را برای تان تجویز می نمایند که انجام آن ها الزامی است.
  • مصرف نوشیدنی های الکل دار و دخانیات موجب می گردد که میزان اکسیژن خون شما کاهش یابد، به همین دلیل باید مصرف آن ها را ۲ هفته قبل از انجام پروسه قطع کنید.
  • توقف مصرف داروهایی همچون وارفارین که با کاهش میزان غلظت خون احتمال خونریزی در حین فرآیند را افزایش می دهند، به مدت ۲ هفته قبل از جراحی زیبایی بینی الزامی است.
  • بهتر است که محل کلینیک یا بیمارستانی که قرار است در آن تحت عمل زیبایی بینی قرار بگیرید را شناسایی نمایید. این کار از میزان استرس شما می کاهد.
  • در روز انجام پروسه آرایش نکرده، لاک نزده و از به همراه داشتن زیور آلات خودداری نمایید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی طبیعی

  • برای کاهش میزان ورم و کبودی شایع بعد از رینوپلاستی ، به هنگام خواب در زیر سر خود چند بالشت قرار دهید.
  • مصرف غذاهای پر فیبر را در رژیم غذایی خود بگنجانید و مصرف غذاهایی که در آن ها مقدار زیادی ادویه و نمک استفاده شده است را کاهش دهید.
  • در روزهای ابتدایی غذاهایی استفاده کنید که شل و نرم بوده و از مصرف میوه ها و غذاهای سفت اجتناب کنید.
  • حداقل به مدت ۳ هفته از زدن عینک بعد از جراحی بینی طبیعی در تبریز بپرهیزید.
  • دهان خود را در حین خمیازه کشیدن و عطسه کردن تا حد ممکن باز کنید تا حداقل فشار به بینی وارد شود.
  • از برداشتن اجسام سنگین خودداری کرده و سر خود را به سمت پایین خم نکنید.

 

 

کاندیدای مناسب برای عمل بینی طبیعی در تبریز با دکتر رشدی

هر فردی بنابر هدفی که دارد ، تصمیم به انجام عمل بینی به فرم طبیعی می گیرد. ممکن است هدف برخی افراد افزایش زیبایی ظاهری و افزایش اعتماد به نفس باشد در حالی که برخی افراد تنها تمایل دارند ، مشکلات تنفسی آن ها برطرف شود و برخی دیگر نیز تنها به دنبال برطرف کردن نواقص و مشکلاتی هستند که بینی آن ها دارد. در ادامه به مشخصه های افرادی که برای انجام جراحی بینی طبیعی در تبریز ، کاندید مناسبی هستند ، اشاره شده است :

  • در صورتی که سن مجاز برای انجام عمل زیبایی بینی را داشته باشید و رشد بینی در صورت کامل شده باشد.
  • افرادی که به دنبال تغییرات زیادی در بینی و چهره خود نیستند و تنها تمایل دارند مشکلات و نواقص بینی آن ها برطرف شود.
  • افرادی که به دنبال برطرف کردن مشکلات تنفسی خود اعم از پولیپ و انحراف بینی هستند اما دوست دارند ، فرم بینی آن ها نیز کمی تغییر کند و بهبود پیدا کند.
  • عمل بینی طبیعی در بین مردان نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است ؛ زیرا مردان دوست ندارند جذابیت های مردانه آن ها از بین برود. از همین رو تنها هدف آن ها از انجام جراحی زیبایی بینی بهبود ظاهر بینی به صورت کاملا طبیعی می باشد.

جراحی بینی طبیعی به چه نحوی انجام می شود ؟

عمل طبیعی بینی نیز می تواند با دو تکنیک باز یا بسته انجام شود. این موضوع به نظر جراح بستگی دارد و باید گفت با هر دو روش انجام عمل ریاینوپلاستی امکان پذیر است.

ویژگی بینی طبیعی

  • طبیعی بودن اندازه سوراخ های بینی
  • تیغه صاف
  • زاویه ۹۰ الی ۹۵ درجه بین نوک بینی و لب
  • طبیعی بودن ضخامت تیغه بینی

انجام عمل طبیعی بینی در تبریز ، به مهارت و تخصص بالای جراح نیاز دارد و لازم است حتما پزشک از دانش بالایی در این زمینه برخوردار باشد. در صورتی که این عمل توسط بهترین جراح بینی طبیعی تبریز ، انجام شود ، نتیجه بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت که موجب رضایت بیمار و جراح خواهد شد.

 

نقش پوست در نتیجه جراحی بینی طبیعی

یکی از المان های بسیار موثر در نتیجه جراحی زیبایی بینی ، نوع پوست می باشد. در واقع اگر پوست ضخیم و چرب باشد ، می توان بینی را در دسته بینی های گوشتی تقسیم بندی نمود. از آنجایی که این نوع از پوست محدودیت هایی را در انجام جراحی بینی طبیعی در تبریز ایجاد می کند ، نمی توان بینی را به هر نوع فرم و مدلی عمل نمود ؛ از طرفی عمل بینی طبیعی با تغییرات زیادی همراه نیست ؛ چرا که هدف اصلی از انجام این جراحی اصلاح مشکلات ظاهری بینی در کنار مشکلات تنفسی و عملکردی بینی می باشد ؛ به همین علت است که بینی طبیعی بهترین حالت و فرم برای رینوپلاستی بینی های گوشتی در نظر گرفته می شود. در رابطه با بینی های استخوانی نیز لازم است بدانید که پوست این نوع از بینی ها از ضخامت و خاصیت ارتجاعی خوبی برخوردار است و همین عامل موجب می شود تا ظرافت های ایجاد شده در بینی به خوبی نمایان شود ؛ بنابراین این دسته از افراد بر اساس آناتومی صورت ، سلایق و انتظاراتی که دارند می توانند با مشورت بهترین دکتر عمل بینی طبیعی در تبریز ، بهترین مدل را برای انجام عمل زیبایی بینی انتخاب کنند.

چرا جراحی بینی طبیعی در بین مردان محبوب است ؟

به صورت کلی بیشتر آقایان دوست ندارند که چهره آن ها تغییر زیادی پیدا کند ؛ از طرفی آناتومی صورت مردان نسبت به خانم ها بزرگتر بوده و پوست آن ها نیز ضخیم تر است ؛ از این رو می توان گفت بینی های ظریف ، کوچک و سربالا نمی تواند برای چهره های مردانه مناسب باشد ؛ چرا که به چهره حالت مصنوعی و زنانه ای می بخشد که چندان خوشایند نیست. از آنجایی که در جراحی بینی طبیعی در تبریز با دکتر حمیرا رشدی ، از کوچک کردن بینی و سربالا کردن نوک بینی خودداری می شود ، می توان آن را بهترین گزینه برای آقایانی که قصد انجام رینوپلاستی دارند ، در نظر گرفت.

 

جراحی بینی طبیعی در تبریز - دکتر حمیرا رشدی

 

دغدغه های مربوط به عمل بینی طبیعی

درد : یکی از موضوعات مطرح در خصوص جراحی بینی طبیعی میزان درد بعد از عمل است. به صورت کلی شرایط جسمانی و آستانه درد در افراد متفاوت است به همین دلیل ممکن است بعد از جراحی برخی از بیماران هیچگونه درد و ناراحتی نداشته باشند ؛ این در حالی است که برخ دیگر در ناحیه بینی ، سر احساس درد و ناراحتی دارند که البته با مصرف داروهای مسکن این درد قابل کنترل است.

جای زخم : نگرانی دیگر بیماران در خصوص باقی ماندن جای زخم و اسکار ناشی از عمل بینی طبیعی است ؛ در اینجا این نوید را به شما می دهیم که دکتر حمیرا رشدی ، جراح بینی خوب در تبریز ، برش های جراحی را در نهایت ظرافت ایجاد می کند ؛ به همین دلیل هیچ گونه جای زخم و اسکاری پس از جراحی روی پوست بینی باقی نمی ماند. تنها آن دسته از بیمارانی که پوست ضخیمی دارند ، مستعد باقی ماندن جای برش های جراحی هستند ، به این دسته از بیماران توصیه می شود در طول دوره نقاهت خود حتما از کرم های ترمیم کننده استفاده نمایند تا هیچ گونه جای برش و زخمی روی پوست آن ها باقی نماند. با مشورت پزشک خود می توانید مناسب ترین کرم ترمیم کننده را تهیه نموده و از آن استفاده نمایید.

هزینه عمل بینی طبیعی : با توجه به دامنه تغییرات در بیماران مختلف ، هزینه جراحی بینی طبیعی در تبریز ، نیز متفاوت می باشد. همچنین مهارت و توانایی جراح ، موقعیت جغرافیایی از دیگر مواردی هستند که در تعیین هزینه عمل بینی طبیعی نقش دارند. دقت داشته باشید که نباید هزینه را ملاک انتخاب جراح بینی خود قرار دهید و صرفا به دلیل پایین بودن هزینه جراحی ، عمل زیبایی خود را به دست یک پزشک که تخصص و مهارتی در این زمینه ندارد ، بسپرید ؛ چرا که عدم توانایی و تبحر جراح می تواند مشکلات تنفسی و ظاهری در بینی شما به وجود آورد که برای اصلاح موارد مذکور ناچار به عمل ترمیمی بینی شوید.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Scroll to Top
Call Now Button