جراحی بینی در تبریز

عاملی که جراحی بینی در تبریز یا جراحی بینی در تهران را از یکدیگر متمایز می سازد ، مهارت جراح زیبایی بینی در انجام آن است. جراح زیبایی بینی در تبریز برای افرادی که ساکن تبریز هستند مناسب تر است ولی گاهی شهرت بهترین جراح بینی تبریز به علت انجام عمل بینی های خوب به قدری زیاد می شود که افراد از شهرهای دیگر نیز متقاضی انجام عمل زیبایی بینی در شهر تبریز ، می شوند. در واقع متقاضی عمل در بینی به دنبال بهترین پزشک است و قصد دارد فرم بینی وی پس از عمل زیبایی بینی ، همانی شود که مد نظرش است . جراح بینی ماهر باید با توجه به خواسته بیمار و نوع بینی او ، بینی را به گونه ای جراحی کند که متناسب با دیگر اجزای چهره باشد. دکتر حمیرا رشدی ، از بهترین جراحان بینی در تبریز می باشد که دلیل مهارت بالا در این زمینه به شهرت رسیده است.

 

جراحی بینی در تبریز - دکتر رشدی

عوارض جراحی زیبایی بینی

عوارض هایی چون مشکلات تنفسی یا اختلال در عملکرد بینی بسیار شنیده می شود که با کمی تحقیق می توانید متوجه شوید افرادی که چنین شکایاتی دارند جراحی زیبایی بینی یا راینوپلاستی را نزد یک فرد نامناسب انجام داده اند. در اصل متخصص جراحی بینی در تبریز ، در صورتی که با تکنیک های رینوپلاستی آشنایی داشته باشد ، می تواند بینی را به بهترین حالت ، رینوپلاستی کند ؛ به گونه ای که هیچ عوارضی برای بیمار پیش نیاید. دکتر حمیرا رشدی ، بهترین جراح بینی در تبریز ، با استفاده از بهترین تکنیک ها ، بینی را جراحی می کند و فرم بینی پس از عمل زیبایی بینی متناسب با دیگر اجزای چهره است. برای مشاهده بینی هایی که توسط دکتر رشدی انجام شده است ، می توانید به گالری تصاویر و صفحه رسمی اینستاگرام ایشان مراجعه کنید. بیماران باید به این نکته توجه داشته باشند که مراقبت های بعد از عمل ، اهمیت بسیار بالایی دارد و رعایت آن ها موجب می شود که نتیجه پروسه ، همانی شود که انتظار می رود.

 

جراحی بینی در تبریز - دکتر رشدی

انتخاب جراح بینی خوب در تبریز

  • هر فردی توقع دارد پس از پایان پروسه تغییر فرم بینی ، نتیجه ی قابل قبولی کسب کند و بینی فرم زیبایی داشته باشد .
  • متقاضیان جراحی بینی در تبریز ، باید بدانند که مهم ترین عامل کسب رضایت از نتیجه انجام پروسه ، میزان مهارت جراح بینی است .
  • به همین دلیل توصیه می شود در انتخاب جراح بینی خود دقت داشته باشید و در نهایت ماهرترین پزشک را برگزینید.
  • یک جستجوی ساده در مرورگرهای اینترنتی شما را با جراحان زیبایی بینی بسیار زیادی ، آشنا می کند که با مشاهده نمونه کارهای آن ها می توانید میزان مهارتشان را بسنجید .
  • برخی از جراحان بینی در جراحی فانتزی بینی ، تبحر بالایی دارند ؛ برخی دیگر نیز در جراحی طبیعی بینی بسیار ماهر هستند و بعضی نیز در هر نوع از رینوپلاستی حتی جراحی های پیچیده بینی نیز مهارت بالایی دارند .
  • مشاهده نمونه کارهای بهترین جراح بینی تبریز ، باعث می شود متوجه شوید سبک کدام پزشک بیشتر مورد پسند شما است .
  • در انتخاب جراح عجله نکنید و به خوبی در ارتباط با سوابق وی ، تحقیق کنید ؛ زیرا نتیجه حاصل از عمل برای مدت زمان بسیار زیادی ماندگار است و اگر رینوپلاستی زیبایی ، به خوبی انجام شود درصدد احتمال نیاز به جراحی ترمیمی بینی در تبریز نخواهید داشت .

 

جراحی بینی در تبریز - دکتر حمیرا رشدی

 

انتخاب روش جراحی بینی در تبریز

در تمام دنیا رینوپلاستی بینی به دو روش باز و بسته انجام می شود ؛ بنابراین در جراحی بینی در تبریز نیز ، از این دو روش استفاده می شود. پیشنهاد می دهیم اگر اطلاعاتی در مورد روش های باز و بسته رینوپلاستی ندارید به ادامه توضیحات توجه فرمایید.

عمل زیبایی بینی با روش باز

در عمل بینی ، روش باز انتخاب بیشتر پزشکان تبریز است. این روش مزایایی دارد که سبب رضایت پزشک و زیباجو می شود. در این روش ، پزشک بین دو سوراخ بینی یا ناحیه کلوملا برشی ایجاد کرده و آن را تا جایی که امکان دسترسی کامل به ساختمان بینی را داشته باشد ، بالا می برد. سپس تغییرات لازم را انجام داده و مجدد پوست را به ساختمان دماغ ، چسبانده و بخیه می زند. متقاضیانی که در تبریز زندگی می کنند و قصد دارند تغییرات دقیق و نسبتا زیاد در بینی خود انجام دهند ، می توانند از این روش استفاده کنند.

مزایای جراحی زیبایی بینی به روش باز

  • پزشک به ساختمان بینی ، دسترسی کامل دارد.
  • امکان تغییر شکل بینی به راحتی فراهم است.
  • درصد خطا و آسیب احتمالی به سلامتی فرد ، کم است.
  • درصد عدم قرینگی در این روش کم است.

عمل زیبایی بینی با روش بسته

در این روش از جراحی بینی در تبریز ، برش و بخیه ای در ظاهر بینی ایجاد نمی شود ؛ بلکه پزشک به کمک ابزار پزشکی ، پوست بینی را از داخل به سمت بالا برده و نگه می دارد و سپس با دسترسی غیر مستقیم ظاهر بینی را تغییر می دهد. متقاضیانی که در تبریز زندگی می کنند و قصد دارند در نوک بینی خود تغییرات جزئی و کمی انجام دهند ، می توانند در صورت تایید پزشک از این روش استفاده کنند.

مزایای عمل بینی به روش بسته

  • در ظاهر بینی هیچ گونه برش و بخیه ای وجود ندارد.
  • تورم و دوران نقاهت کوتاه تری دارد.

 

اقدامات قبل از جراحی زیبایی بینی در تبریز

  • ۸ ساعت قبل از عمل بینی در تبریز از مصرف غذا و نوشیدی خودداری کنید و ناشتا باشید ، این بدین معنا نیست که شب قبل از جراحی رینوپلاستی در تبریز ، پرخوری کنید ، توصیه می شود شب قبل  نیز غذای سبک مصرف نمایید .
  • مصرف دخانیات و سیگار را دو هفته قبل از عمل قطع کنید .
  • از مصرف آسپرین ، پروفن و غیره به مدت ۲ هفته قبل خودداری کنید.
  • حتماً از خود عکس تهیه کنید که تغییرات بعد از انجام پروسه را بهتز متوجه شوید.
  • آزمایش های تجویز شده را انجام دهید .
  • اگر بیماری خاصی دارید یا به دارویی حساسیت دارید حتماً به بهترین جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در تبریز ، بگویید .
  • ۶ ماه قبل از عمل بینی مصرف آکوتان یا روآکوتان یا آکوتان باید قطع شود ، این دارو اغلب به صورت کپسول برای درمان جای جوش و آکنه مورد استفاده قرار می گیرد و تشکیل شده از ویتامین  A است.

رعایت اقدامات قبل از جراحی بینی در تبریز باعث می شود که بیمار حین روند تغییر فرم بینی ، دچار تشدید خونریزی نشود و اکسیژن رسانی بهتر داشته باشد . به همین دلیل توصیه می شود برای حفظ سلامتی و امنیت خودتان حتماً اقدامات قبل از انجام پروسه را انجام دهید .

 

جراحی بینی در تبریز - دکتر حمیرا رشدی

 

مراقبت های بعد از جراحی بینی در تبریز

  • حداقل تا دو هفته هیچ گونه دخانیاتی مصرف نکنید و از مصرف مشروبات الکلی پرهیز کنید .
  • برای بهبود سریع تر تورم و کبودی ها می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید و مصرف نمک را به حداقل برسانید .
  • هنگام استراحت از بالش زیر سر استفاده کنید ؛ باید سر کمی بالاتر از بدن قرار گیرد و فشاری به بینی وارد نشود .
  • تا زمانی که اسپلینت بر روی بینی است ، نباید خیس شود. به همین دلیل صورت نباید خیس شود ، برای تمیز کردن صورت می توانید از دستمال های خیس و مرطوب استفاده کنید.
  • ترشح خونابه از بینی در چند روز اول طبیعی است و جای نگرانی ندارد ، برای تمیز کردن بینی هر ۶ ساعت می توانید خودتان گاز استریل زیر بینی را عوض نمایید.
  • به دلیل اینکه مراجعه کننده قبل از عمل ، ناشتا بوده است ، توصیه می شود  به صورت تدریجی شروع به خوردن غذا کرده و در ابتدا نوشیدنی یا مایعات مصرف کند ، سپس بعد از ۴ ساعت شروع به خوردن غذاهای نرم نماید.
  • درهفته های اولیه بعد از جراحی بینی در تبریز ، از خوردن غذاهای سفتی که نیاز به جوییدن دارند ، پرهیز کنید و از رژیم غذایی نرم مانند سوپ ، آش ، پوره و غیره پیروی کنید.

 

جراحی بینی در تبریز - دکتر رشدی

تزریق کورتون به بینی بعد از جراحی بینی در تبریز

برای رفع مشکلات بینی  ، بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی در تبریز ، باید به اسکلت آن دسترسی داشته باشد که این امر با ایجاد برش روی پوست بینی ممکن خواهد شد. زمانی که پوست برش خورده و استخوان های بینی دستکاری می شود ، مقداری کبودی و ورم در بینی ایجاد خواهد شد که از بین رفتن آن ها به طور کامل نیازمند گذر زمان است. بسته به میزان ایرادات و نوع بینی مقدار این ورم متفاوت است ، به طوری که ورم ایجاد شده در بینی های گوشتی بیشتر از بینی های استخوانی بوده و هرچه ایرادات موجود در بینی بیشتر باشد به همان نسبت میزان تورم نیز بیشتر خواهد بود. البته باید گفت که ویژگی های بدن افراد نیز در مقدار این ورم بی تاثیر نیست ، برخی از افراد به اصطلاح بد زخم هستند و از بین رفتن جای زخم ، کبودی و تورم در بدن آن ها به زمان بیشتری نیاز دارد. به طور معمول و با انجام مراقبت هایی همچون چسب زدن بینی ، ورم بینی بعد از حدود ۶ الی ۱۲ ماه برطرف خواهد شد که البته در بینی های گوشتی و خیلی بزرگ ممکن است تا ۲ سال نیز به طول بیانجامد. چنانچه بعد از گذشت این مدت از جراحی بینی در تبریز ، هنوز مقدار قابل توجهی تورم در بینی باقی مانده بود لازم است که بیمار به پزشک معالج خود ، مراجعه کرده و موضوع را با ایشان مطرح کند. در چنین مواردی اغلب پزشکان اقدام به تزریق کورتون می کنند که در کاهش ورم بینی موثر است.

 

جراحی بینی در تبریز - دکتر رشدی

 

جراحی بینی ترمیمی

در عمل ترمیمی بینی ، ایرادات به جا مانده از رینوپلاستی اول ، برطرف می شود. افراد به سه دلیل ممکن است نیاز به جراحی ترمیمی بینی داشته باشند که عبارتند از :

  • عدم انتخاب پزشک متبحر : به طور مثال اگر افرادی که قصد جراحی بینی در تبریز را داشته و یک جراح متبحر ، متخصص و مجرب را برای این فرآیند انتخاب نکنند احتمال اینکه در حین انجام پروسه مشکلاتی همچون چسبندگی پیدا کرده ، یا نتیجه مورد رضایت آن ها نباشد زیاد است.
  • عدم رعایت مراقبت های بعد از رینوپلاستی بینی : نکات بعد از عمل بینی برای این هستند که دوران نقاهت شما به بهترین نحو ممکن سپری شده و بهترین نتایج از عمل زیبایی بینی برایتان حاصل شود ، اگر به خوبی از بینی خود مراقبت نکنید ممکن است به جراحی ترمیمی بینی نیاز پیدا کنید.
  • زیاد بودن ایرادات بینی : میزان ایرادات در ساختمان بینی برخی از افراد به قدری زیاد است که جراح بینی هرچقدر تجربه و تبحر نیز که داشته باشد قادر به رفع آن ها در یک جلسه نخواهد بود.

هزینه عمل جراحی بینی در تبریز

هزینه عمل در بینی یا راینوپلاستی با توجه به دستمزد پزشک انتخابی ، میزان تغییرات در بینی ، شرایط بدنی ، منطقه و دیگر موارد تعیین می شود. برخی از پزشکان نیاز به زمان بیشتری دارند زیرا جراحی پیچیده تر است مانند جراحی ترمیمی بینی ، اینگونه عمل های بینی به طور معمول هزینه بیشتری دارند. بهترین روشی که برای مطلع شدن از هزینه عمل بینی پیشنهاد می شود ، مراجعه حضوری نزد جراح بینی مورد نظر است. چنانچه قصد جراحی بینی در تبریز را دارید ، برای مطلع شدن از هزینه ها می توانید با شماره های مطب دکتر حمیرا رشیدی تماس بگیرید یا از راه اینستاگرام ، با ایشان ارتباط برقرار کنید.

 

 

ثبت نام
اطلاع از
guest
4 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
مهدیه سهرابی
مهدیه سهرابی
10 ماه ها گذشته

هزینه عمل اقساطی می‌شود پرداخت کردیا در بیمارستان دولتی عمل شد تا هزینه کمتر شود؟

drroshdi9
drroshdi9
8 ماه ها گذشته
پاسخ دادن به  مهدیه سهرابی

سلام خیر

پریسا
پریسا
7 ماه ها گذشته
پاسخ دادن به  drroshdi9

سلام من میخوام بدونم قیمت جراحی بینی چنده

Asee
Asee
6 ماه ها گذشته

سلام هزینه عمل از چقدره بینی استخوانی

Scroll to Top
Call Now Button