جراحی بینی تبریز

یکی از مهم ترین سوالاتی که ذهن افراد متقاضی عمل جراحی بینی را به خود مشغول می کند این است که بهترین جراح بینی در منطقه آن ها چه کسی است؟ به طور مثال فردی که قصد جراحی بینی تبریز را دارد، می خواهد بداند که بهترین جراح بینی در تبریز کیست و چگونه باید بهترین جراح بینی در شهر خود را انتخاب کند. در این مقاله اطلاعاتی را در مورد نحوه انتخاب بهترین جراح بینی در هر منطقه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

جراحی بینی تبریز

 

هدف جراحی بینی تبریز

امروزه پروسه عمل در بینی با دو هدف درمانی و زیبایی صورت می گیرد.

  • جراحی درمانی بینی

در عمل بینی با اهداف درمانی ، مشکلاتی همچون پولیپ بینی که عملکرد طبیعی بینی را با اختلال مواجه کرده و باعث بروز عوارضی همچون خرخر کردن در هنگام خواب می شوند درمان شده و برطرف می گردند.

  • جراحی زیبایی بینی

در جراحی بینی با اهداف زیبایی ، مشکلاتی همچون افتادگی نوک بینی که زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار داده و موجب کاهش اعتماد به نفس او شده اند برطرف می شوند.

 

 

ویژگی های جراح بینی حرفه ای در تبریز

در صورتی که قصد جراحی بینی تبریز یا هر شهر دیگری را دارید با در نظر گرفتن ویژگی های زیر می توانید بهترین جراح بینی در هر شهر را انتخاب کنید:

  • یک جراح بینی با تجربه و با وجدان کاری، سلامت فرد را در اولویت قرار داده و این پروسیجر را به نحوی انجام می دهد که هیچ مشکلی در عملکرد طبیعی بینی ایجاد نگردد.
  • علاوه بر اینکه به طور کامل با اصول ریاضی آشنا است از اصول زیبایی شناسی نیز آگاه بوده و می تواند با تلفیق این دو دانش یک بینی زیبا را که با سایر اجزای صورت فرد در تناسب باشد برای او در نظر بگیرد.
  • صبور بوده و زمان مشاوره کافی را برای اطلاع از انتظارات بیمار از عمل جراحی زیبایی بینی برای او در نظر می گیرد.
  • از قدرت تصور بالایی برخوردار می باشد.
  • خوش برخورد می باشد، چنانچه جراح بینی خوش برخورد باشد بیمار با او احساس راحتی کرده و به همین دلیل استرس او کاهش پیدا می کند و در ادامه پروسه جراحی بینی تبریز ، بهترین نتیجه حاصل می شود
  • در مورد اقدامات و مراقبت های قبل و بعد از عمل بینی و همینطور مراحل انجام آن، اطلاعات لازم را در اختیار فرد قرار می دهد.
  •  فرد را به خوبی معاینه نموده و در صورت نیاز عکسبرداری های و آزمایشات لازم را برای وی تجویز می نماید.

جراحی بینی تبریز

 

نحوه انتخاب بهترین جراح برای جراحی بینی تبریز

  1. شما می بایست نوع بینی خود را بشناسید و انتظارات خود از نتیجه عمل جراحی زیبایی بینی رامشخص کنید که آیا خواستار جراحی بینی فانتزی هستید یا جراحی بینی طبیعی؟
  2. سپس با توجه به نوع بینی و نتیجه دلخواه، اقدام به انتخاب بهترین جراح بینی کنید.
  3. به طور مثال چنانچه دارای بینی استخوانی بوده، خواستار فرم فانتزی هستید و در شهر تبریز زندگی می کنید می بایست:
  4. در مورد بهترین جراح بینی که بینی های استخوانی را به خوبی به فرم فانتزی جراحی کرده و در تبریز به ارائه خدمات می پردازد از آشنایان خود سوال کرده یا در گوگل جستجو کنید.
  5. از اسامی بهترین جراحان بینی یک لیست جامع تهیه کنید.
  6. با مراجعه به اینستاگرام یا بخش گالری تصاویر سایت آن ها نمونه کارهای شان را مشاهده نمایید.

 

جراحی بینی تبریز

 

جراحی بینی ترمیمی در شهر تبریز

اگر افرادی که قصد جراحی بینی تبریز را دارند، اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی تبریز را نادیده بگیرند، امکان اینکه نتیجه این پروسه مورد رضایت شان واقع نشده و موفقیت آمیز نباشد بسیار زیاد است.

اگر افراد برای جراحی ریبایی بینی ، یک جراح بینی خوب و متخصص را انتخاب نکنند ممکن است:

  • ایرادات و مشکلاتی که در بینی وجود داشتند به طور کامل برطرف نشوند.
  • مشکلات تنفسی در آن ها ایجاد شود.
  • سوراخ های بینی تا به تا شوند.
  • در بینی چسبندگی ایجاد شود و غیره.

در این صورت بیماران برای اصلاح ایرادات به وجود آمده یا برطرف کردن ایراداتی که در حین عمل بینی اولیه از بین نرفته اند باید برای انجام عمل ترمیمی بینی که به آن عمل ثانویه بینی نیز گفته می شود اقدام نمایند.

 

 

نکاتی در رابطه با عمل بینی ترمیمی تبریز

بهتر است عمل ترمیمی بینی فاصله یک ساله با عمل اولیه داشته باشد. چرا که :

  1. ساختار بینی به دلیل تغییراتی که در حین عمل زیبایی بینی اولیه در آن ایجاد می گردد ضعیف می شود.
  2. زخم هایی در بینی ایجاد می شوند که ترمیم آن ها نیازمند گذر زمان است.
  3. ممکن است مشکلی که شما مشاهده می کنید صرفاً به دلیل وجود ورم در بینی باشد، بنابراین باید تا زمان فروکش کردن کامل بینی صبر کرد.
  4. عمل ترمیمی بینی سخت تر از عمل اولیه بوده و به همین دلیل هزینه بیشتری خواهد داشت.

 

جراحی بینی تبریز

 

اقدامات قبل از جراحی بینی تبریز

  • در جلسه مشاوره ای که تمامی جراحان بینی خوب قبل از انجام پروسه برای بیمار تعیین می کنند، انتظارات خود را به طور صادقانه با پزشک مطرح کنید.
  • جراحان بینی برای اینکه بتوانند بهترین فرم بینی با توجه به اجزای صورتتان را برای شما در نظر بگیرند، یک سری عکسبرداری را برای تان تجویز می کنند که انجام آن ها الزامی است.
  • بازگو کردن سوابق بیماری، داروهایی که مصرف می کنید، موادغذایی و دارویی که به آن ها حساسیت دارید به دلیل اینکه به ایمن بودن فرآیند عمل تان کمک می کند، ضروری می باشد.
  • اگر از داروهایی که باعث رقیق شدن خون و کاهش غلظت آن می شوند مصرف می کنید، باید مصرف آن ها را به دلیل اینکه موجب افزایش احتمال خونریزی در حین رینوپلاستی می شوند قطع کنید.
  • متوقف نمودن مصرف نوشیدنی های حاوی الکل و استعمال دخانیات به مدت ۲ هفته قبل از انجام پروسیجر الزامی است.
  • برای اینکه بعد از انجام پروسه تا چند روز نیاز به استحمام نداشته باشید، شب قبل از انجام این پروسهاستحمام کنید.

برای اطلاع از اقداماتی که به منظور دریافت بهترین نتیجه و سرعت بخشیدن به بهبودی خود باید انجام دهید می توانید به مقاله مراقبت های بعد از جراحی بینی موجود در وب سایت دکتر حمیرا رشدی ، جراح بینی تبریز مراجعه کنید.

 

مراقبت های بعد از جراحی بینی تبریز

با توجه به تاثیر زیادی که انجام و رعایت اقدامات بعد از انجام این پروسه ، در حاصل شدن بهترین نتیجه این فرآیند و کاهش احتمال بروز عارضه ناشی از آن دارد، در ادامه به تعدادی از این مراقبت ها که دکتر حمیرا رشدی برای افرادی که قصد عمل زیبای بینی  دارند را دارند توصیه می کنند ، اشاره نموده ایم.

چسب زدن بینی

استفاده از چسب بینی به این دلیل حائز اهمیت است که:

  • پس از جراحی بینی تبریز در دو هفته ابتدایی به فرم گیری هرچه بهتر بینی کمک کننده است زیرا بعد از عمل بینی ساختمان آن دستخوش یکسری تغییرات شده و در موقعیت جدیدی قرار می گیرد که چسب بینی موجب تثبیت آن در این موقعیت جدید خواهد شد.
  • در ۲ ماه ابتدایی چسب بینی بر کاش ورم بینی و تسریع در مشخص شدن نتیجه نهایی موثر است، لذا بهتر است که در این مدت به طور مرتب از چسب بینی استفاده کنید، همچنین زدن چسب بر روی بینی باعث می شود که افراد متوجه انجام عمل بینی شما شده و جوانب احتیاط را رعایت کنند.

جراحی بینی تبریز

 

تغذیه بعد از جراحی بینی تبریز

تغذیه تاثیر زیادی در کاهش یا شدت یافتن ورم بینی بعد از جراحی دارد، به همین دلیل بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  • از خوردن موادغذایی که سفت هستند اجتناب کنید، زیرا بلع و هضم اینگونه مواد غذایی نیازمند جویدن زیاد است.
  • عمل جویدن به فک بالا که متصل به بینی است فشار وارد کرده و به این ترتیب موجب شدت یافتن ورم بینی می شود.
  • مصرف نمک را به حداقل رسانده و از خوردن غذاهایی که در پخت آن ها ادویه زیادی بکار رفته پرهیز کنید.
  • اثر مواد بیهوشی بعد از جراحی در فرد باقی مانده و به همین دلیل خوردن و آشامیدن ممکن است موجب ایجاد حالت تهوع در فرد شود، لذا به مدت ۴ ساعت از خوردن و آشامیدن بپرهیزید.

 

 

فعالیت بدنی بعد از رینوپلاستی

به دلیل اینکه بعد از تغییر فرم در بینی ، بدن انسان مقداری خون از دست داده و اثرات ماده بیهوشی تا مدت ها در او وجود دارد وی بی حال بوده و زمانی را جهت استراحت و بازیابی قوای مجدد بدنی خود نیاز دارد، به همین دلیل بهتر است به مدت ۱ هفته استراحت کنید.

بعد از گذشت ۱ هفته مجاز به انجام فعالیت های سبک هستید.

رفتن به استخر را به بعد از گذشت ۱ ماه از انجام این پروسیجر موکول کرده و از شیرجه زدن خودداری کنید.

خندیدن بعد از جراحی بینی تبریز

هنگامی که فرد می خندد نوک بینی او به سمت پایین متمایل شده و پره های آن به اطراف کشیده می شود که این امر ممکن است منجر به تغییر موقعیت بینی شود؛ چون در روزهای ابتدایی استخوان ها و غضروف های بینی هنوز در موقعیت جدید خود ثابت نشده است امکان دارد ساختار بینی تغییر کرده و نتیجه تحت تاثیر قرار بگیرد.

همچنین ممکن است با خندیدن بخیه های بینی زودتر از زمان مقرر باز شده، شکاف ها به درستی جوش نخورده و همین امر موجب عفونت محل برش ها می شود.

به همین دلیل باید تا حد ممکن از خندیدن و به خصوص خنده های شدید خودداری کنید.

خمیازه کشیدن بعد از عمل زیبایی بینی

این عمل کاملاً غیر ارادی بوده و خوشبختانه تاثیر چندانی نیز بر نتیجه جراحی ندارد ولی چون با انجام آن عضله های صورت و پره های بینی درگیر می شوند بهتر است تا حد ممکن آن را کنترل کرد.

بهترین کار هنگام عطسه و سرفه کردن این است که دهان خود را تا حد ممکن باز کنید؛ با این کار حداقل فشار ممکن به بینی وارد می شود.

 

 

نحوه خوابیدن بعد از جراحی بینی تبریز

بهترین موقعیت خوابیدن این است که به پشت و به حالت طاقباز بخوابید. با این کار نفس کشیدن راحت تر و بهتر صورت می گیرد.

به هیچ عنوان به پهلو و بر روی شکم خود نخوابید. در این موقعیت ممکن است بینی تان تحت فشار قرار گرفته و آسیب ببیند.

توصیه دکتر حمیرا رشدی به افراد این است که هنگام خواب در اطراف خود نیز چند بالشت قرار دهند. این کار از غلت زدن های ناخواسته حین خواب جلوگیری می کند.

استحمام بعد از عمل زیبایی بینی

تا حد امکان از استحمام به تنهایی خودداری نموده و این کار را نزد یک شخص همراه انجام دهید.

برای حمام کردن روی یک صندلی نشسته، سر را به عقب خم کرده و از فرد همراه بخواهید تا موها و بدن تان را شست و شو دهد. با این کار نه تنها اسپلینت بینی خیس نمی شود بلکه سر به پایین خم نشده و تورم بینی شدت نمی یابد.

  • دیگر مراقبت های بعد از جراحی بینی عبارتنداز:
  1. در صورت بروز درد از مسکن هایی که پزشک برای تان تجویز کرده استفاده کنید و آنتی بیوتیک ها و داروهای تجویز شده را سروقت مصرف نمایید.
  2. به مدت ۲ هفته از برقراری رابطه زناشویی خودداری کنید.
  3. از مصرف نوشیدنی هایی که حاوی الکل هستند و همچنین دخانیات بپرهیزید.

چنانچه قصد انجام این پروسه زیباسازی را دارید به دکتر حمیرا رشدی مراجعه کرده اید و در رابطه با اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی تبریز نگران نباشید زیر ایشان تمامی این نکات و دستورالعمل ها را در جلسه مشاوره قبل از انجام این فرآیند برای تان توضیح خواهد داد.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Scroll to Top
Call Now Button