بهترین جراح بینی در تبریز

بهترین جراح بینی در تبریز کیست ؟ افرادی که در تبریز زندگی کرده و قصد انجام جراحی بینی را دارند می خواهند بدانند که بهترین جراح زیبایی بینی تبریز چه کسی است. افراد برای انتخاب یک جراح بینی خوب در تبریز یا هر منطقه دیگری می بایست اطلاعاتی در رابطه با ویژگی های یک دکتر زیبایی خوب و متبحر داشته باشند تا بتوانند بهترین جراح بینی را انتخاب کنند. در ادامه این مقاله از دکتر حمیرا رشدی ، بهترین متخصص گوش و حلق و بینی تبریز ، به بررسی این موضوع پرداخته شده است.

 

بهترین جراح بینی تبریز با چه هدفی عمل بینی را انجام می دهد ؟

این جراحی با توجه به هدف بیمار توسط ، بهترین جراح بینی در تبریز با دو هدف انجام می شود ، که عبارت هست از :

  • جراحی زیبایی بینی : در این نوع از عمل بینی در تبریز ، ایراداتی که در ظاهر بینی وجود دارد برطرف می گردد. ایرادات ظاهری بینی عبارتند از:
  • قوز بینی
  • غیرقرینه بودن سوراخ های بینی
  • بزرگ بودن نوک بینی
  • افتادگی نوک بینی

و غیره که وجود این مشکلات در بینی ، زیبایی بینی را تحت تاثیر قرار داده و موجب عدم تناسب بینی با سایر اجزای صورت می گردد.

  • جراحی درمانی بینی : در جراحی سپتوپلاستی با هدف درمانی ، ایرادات عملکردی بینی همچون پولیپ برطرف و درمان می گردد.

معیار یک جراح بینی خوب در تبریز و نحوه انتخاب آن

  1.  بهترین جراح بینی در تبریز ، در جراحی زیبایی بینی حفظ عملکرد طبیعی بینی را اولویت قرار می دهد.
  2. برای انجام جراحی زیبایی بینی با تلفیق اصول ریاضی و زیبایی شناسی بهترین فرم بینی که با دیگر اجزای صورت در تناسب می باشد را برای شخص در نظر می گیرد.
  3. زمان لازم را برای بررسی و معاینه فرد در نظر گرفته و در صورت نیار فرد برای انجام عکسبرداری و آزمایش، آن ها را برای او تجویز می کند.
  4. در رابطه با انتظارات فرد از عمل جراحی زیبایی بینی از او سوال می کند.
  5. با توجه به ویژگی های ذکر شده یک لیست از جراحان بینی منطقه خود تهیه کنید.
  6. با مراجعه به مطب جراحان بینی ، از آن ها درخواست نمایید تا نمونه کارهای عمل بینی خود را نشان تان دهند.

به این ترتیب می توانید بهترین جراح بینی تبریز یا هر منطقه دیگری را انتخاب نمایید.

 

انواع روش های جراحی زیبایی بینی توسط بهترین دکتر عمل بینی تبریز

به طور کلی انجام جراحی زیبایی یا درمانی بینی توسط بهترین جراح بینی در تبریز یا هر شهر دیگر به دو صورت امکان پذیر است. این دو روش عبارتنداز :

جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته.

تفاوت عمل بینی باز و بسته

در رینوپلاستی به روش باز برش ها در خارج و بخش بیرونی بینی ایجاد می شوند. محل دقیق آن ها در کلوملا یا همان تیغه میان دو سوراخ بینی می باشد. این در حالیست که در جراحی بینی بسته برش ها از داخل بینی و از طریق سوراخ های بینی ایجاد می شوند. در جراحی بینی باز به دلیل ایجاد برش در کلوملا ، پوست به راحتی از ساختار بینی جدا شده و بهترین جراح بینی در تبریز ، دید کاملی به ساختمان بینی خواهد داشت. از این رو زمانی که جراحی از طریق روش باز انجام می شود امکان بروز عوارضی همچون نامتقارنی یا مشکلات تنفسی به حداقل خواهد رسید. از آنجایی که در عمل بینی به روش باز دید جراح کامل تر است ، امکان ایجاد تغییرات پیچیده تر بیشتر بوده و جراح می تواند تمام ایرادات ریز و درشت بینی را رفع کند. این در حالیست که در عمل بینی به روش بسته دید جراح محدود بوده و به این خاطر بیشتر برای افرادی مناسب است که بینی آن ها ایراد چندانی ندارد. در رینوپلاستی به روش بسته میزان کبودی و تورم بینی نسبتا کمتر بوده و معمولا فرد دوران نقاهت کوتاه تری را تجربه می کند.

انواع بینی از نظر بهترین جراح بینی در تبریز

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در نتیجه عمل زیبایی بینی بسیار تاثیرگذار است ، میزان ضخامت پوست آن می باشد. زمانی که پوست بینی نازک تر است تغییرات ایجاد شده بیشتر ملموس می باشد اما زمانی که پوست بینی ضخیم باشد نمی توان تغییرات چندانی در بینی ایجاد نمود چرا که اصلا مشخص نخواهد شد. بسته به اینکه میزان ضخامت پوست به چه اندازه است ، بینی ها تقسیم بندی می شوند. هر چه پوست بینی نازک تر باشد بینی استخوانی و هر چه پوست آن ضخیم تر باشد ، بینی گوشتی محسوب خواهد شد.

تفاوت بینی گوشتی و استخوانی از نظر بهترین جراح بینی در تبریز

بارز ترین تفاوت بینی استخوانی و گوشتی در میزان ضخامت پوست آن است. بینی استخوانی از پوستی نازک و بینی گوشتی از پوستی ضخیم برخوردار می باشد. یکی دیگر از ویژگی های بینی استخوانی و گوشتی این است که بینی استخوانی ساختار بسیار محکمی داشته اما بینی گوشتی از غضروف ضعیفی برخوردار است. بینی های استخوانی نتایج بسیار مطلوبی از جراحی بینی طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی کسب خواهند کرد اما بینی گوشتی تنها مجاز به انجام عمل بینی طبیعی می باشد؛ چرا که به دلیل ضخیم بودن پوست بینی گوشتی هنر دست جراح به خوبی قابل مشاهده نیست و ممکن است تنها کمی نوک بینی گرد شود.

در صورتی که بینی توسط جراح بینی خوب در تبریز عمل شود ، عوارض آن چیست ؟

برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند که در صورت انتخاب بهترین جراح بینی در تبریز یا شهر محل سکونت شان هیچ عارضه ای بعد از عمل زیبایی بینی در آن ها بروز نخواهد کرد ، در صورتی که چنین نیست؛ بعد از عمل زیبایی بینی همچون هر روش جراحی اعم از زیبایی و درمانی؛ عوارضی در افراد ایجاد خواهد شد که طبیعی بوده و بخشی از روند عمل می باشد ، البته مزیت جراحی زیبایی بینی نسبت به دیگر جراحی ها این است که عوارض ناشی از آن به مراتب از سایر روش ها کمتر است. برخی از عوارض ناشی از جراحی عمومیت دارد و این بدین معنی است که همه بیمارانی که اقدام به انجام این جراحی زیبایی نموده اند به آن دچار خواهند شد همچون درد ، تورم ، احساس گرفتگی در بینی و کبودی. در حالیکه برخی دیگر فقط در شرایط ذیل در افراد بروز خواهد کرد :

 

بهترین جراح بینی در تبریز - دکتر رشدی

 

عدم انتخاب یک جراح بینی خوب :

بهترین جراحان بینی به دلیل آشنایی کامل با آناتومی و ساختار بینی و همچنین داشتن مهارت و تجربه کافی ، بهترین نتایج از عمل زیبایی بینی را رقم خواهند زد. بیشتر شکایات بعد از جراحی دماغ مربوط به عدم رضایت افراد از فرم بینی و تغییرات صورت گرفته می باشد که به طور معمول به دلیل عدم انتخاب بهترین جراح بینی در تبریز اتفاق می افتد. البته باید خاطر نشان شد که همیشه جراح مقصر نیست ، در برخی موارد این نارضایتی ها به دلیل وسواسی بودن بیمار ، ابتلای او به اختلالاتی همچون خود بد شکل پنداری و داشتن توقعات غیر معقول بیمار از نتیجه جراحی راینوپلاستی است.

عدم رعایت مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی چه نتایجی در پی دارد ؟

یکسری نکات وجود دارند که افراد با رعایت آن ها به نتایج مطلوب تری از عمل زیبایی بینی دست خواهد یافت ، بدیهی است که عدم توجه به این نکات موجب بروز برخی عوارض در بینی افراد خواهد شد.

آیا به نظر بهترین جراح بینی تبریز ، جراحی بینی با لیزر حقیقت دارد ؟

امروز لیزر پیشرفت بسیاری در همه زمینه ها داشته ، این در حالیست که با وجود تمام این پیشرفت ها هنوز قادر نیست که در ساختمان بدن برشی ایجاد نماید. بنابراین به این تبلیغات توجه نکنید چرا که تنها جنبه تبلیغاتی داشته و قابل اعتماد نیستند.

 

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Scroll to Top
Call Now Button