جراح بینی خوب در تبریز

بهترین جراح بینی در تبریز کیست ؟ این یکی از سوالاتی است که ذهن افراد ساکن تبریز که متقاضی جراحی بینی هستند را به خود مشغول نموده است ، با توجه به اهمیت این موضوع نحوه انتخاب یک جراح بینی خوب در تبریز را خدمتتان شرح خواهیم داد. تا انتهای این مقاله از دکتر حمیرا رشدی ، بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در تبریز همراه باشید.

 

 

هدف از عمل زیبایی بینی چیست توسط بهترین جراح بینی تبریز چه می باشد ؟

بینی به دلیل داشتن نقش موثر در زیبایی و عملکرد تنفسی افراد ، عضوی بسیار مهم در صورت است که داشتن کوچکترین ایرادی در ظاهر یا عملکرد آن مشکل ساز خواهد شد. به همین دلیل لازم ایت این عمل توسط جراح بینی خوب در تبریز انجام شود تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشد.

  • جراحی زیبایی بینی

بینی در وسط صورت قرار گرفته و دارای برجستگی است ، به همین دلیل بیشتر از اعضای دیگر موجود در صورت به چشم آمده و جلب توجه می کند ، به همین دلیل اگر ظاهر آن دارای ایراد باشد بر زیبایی چهره تاثیر زیادی می گذارد. با انجام عمل زیبایی بینی می توان ایرادات ظاهری بینی را برطرف کرده و موجب بهبود وضعیت ظاهری افراد و ارتقای اعتماد به نفس در آن ها شد.

  • جراحی درمانی بینی

بینی وظیفه تنفس را بر عهده دارد ، در برخی از افراد به دلیل وجود غدد پولیپ ، کج بودن تیغه بینی یا سپتوم و شکستگی بینی در اثر تصادف و غیره ، عملکرد بینی با مشکل مواجه شده و عوارضی را برای آن ها به دنبال خواهد داشت که جراح بینی با بکارگیری تخصص و مهارت خود می تواند این ایرادات را رفع نماید. باید بگوییم که جراحی بینی در همه موارد نتیجه موفقیت آمیزی نداشته و رضایت افراد را به دنبال نخواهد داشت ، لزوم دستیابی به یک نتیجه رضایت بخش این است که برای انجام عمل بینی ، پزشک متبحر را انتخاب کرده و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت نمایید.

  • جراحی سپتورینوپلاستی

سپتورینوپلاستی زمانی انجام می شود که بیمار علاوه بر رفع مشکل تنفسی و انحراف بینی ، قصد انجام زیبایی بینی نیز داشته باشد. در چنین شرایطی متقاضی طی یک پروسه انحراف و ناهنجاری تنفسی خود را رفع می کند و در ادامه به فرم دلخواه بینی خون نیز می رسد. پیشنهاد می دهیم انجام این پروسه حیاتی را نزد جراح بینی خوب در تبریز انجام دهید. چرا که تنها در این صورت علاوه بر بازگشت سلامتی ، زیبایی را بدون هیچ گونه عوارضی تجربه می کنید.

  • جراحی ترمیمی

اگر زیباجو در بعد از عمل اولیه بینی از فرم بینی خود رضایت نداشته باشد یا به دلیل انتخاب نادرست پزشک و عدم رعایت مراقبت ها ، دچار مشکلات تنفسی شده باشد ، جراحی ترمیمی بینی یا ثانویه انجام می شود. انجام این عمل نیاز به بررسی های مختلف و تخصصی دارد. بنابراین بهتر است عمل ثانویه بینی خود را نزد جراح بینی خوب در تبریز انجام دهید.

 

 

ویژگی های یک جراح بینی خوب درتبریز

جراح بینی خوب در تبریز یا در هر نقطه دیگری ویژگی های زیر را داراست:

  • او به سلامت بیمار توجه ویژه ای نموده و جراحی بینی را به نحوی انجام می دهد که کوچک ترین خللی در عملکرد تنفسی فرد ایجاد نگردد.
  • از اصول زیبایی شناسی به طور کامل آگاهی داشته و واقف بر اصول ریاضی می باشد.
  • از قدرت تصور بسیار بالایی برخوردار بوده و قادر به تجسم فرم بینی بعد از جراحی می باشد.
  • برخورد خوبی با بیماران در حین مشاوره و معاینه آن ها دارد.
  • به سوالات بیماران در رابطه با جراحی زیبایی بینی و مراقبت های قبل و بعد از آن پاسخ داده و بسیار صبور می باشد.

هدف جراح حرفه ای بینی از عمل بینی چیست ؟

جراح خوب و حرفه ای اهمیت سلامت افراد را درک می کند و هدف خود را براساس سلامت فیزیکی آن ها طرح ریزی می کند. به عنوان مثال تصور کنید متقاضی قصد انجام عمل بینی را دارد و می خواهد در طی این فرآیند سوراخ های بینی وی بسیار کوچک شود ؛ این موضوع در حالی است که اکنون سوراخ های بینی وی بزرگ هستند و کوچک کردن زیاد آن ها در تنفس متقاضی مشکل ایجاد می کند. از آن جا که هدف جراح بینی خوب در تبریز ایجاد زیبایی با حفظ سلامتی است ، موضوع را به مراجعه کننده اطلاع می دهد و با طرح فرم زیبا و بدون عارضه پیشنهاد خود را به زیباجو می دهد. بدین ترتیب پزشک با رعایت اخلاق حرفه ای سلامت بیمار را تضمین می کند.

پزشکانی که سلامت زیبا جو و تناسب میان اجزای صورت وی را درنظر نمی گیرند در نهایت نتیجه رضایت بخش و حرفه ای از کار خود نخواهند دید.

 

 

 

نحوه انتخاب یک جراح بینی خوب در تبریز

  1. به تهیه یک لیست از اسامی جراحان بینی بپردازید.
  2. برای یافتن اسامی جراحان بینی خوب در منطقه خود می توانید در گوگل جستجو کرده یا به پرس و جو از افرادی که قبلاً بینی خود را جراحی کرده اند بپردازید.
  3. با مراجعه به مطب ، با بیمارانی که قبلاً توسط جراح انتخابی شما عمل شده اند ، صحبت نمایید و میزان رضایت آن ها از پزشک را مورد سنجش قرار دهید.

یکی دیگر از روش های بسیار موثر مشاهده نمونه کار می باشد ، در صورت تمایل برای مشاهده نمونه کارهای دکتر حمیرا رشدی ، جراح بینی تبریز به اینستاگرام ایشان مراجعه فرمایید.

توصیه های جراح بینی خوب در تبریز

برخی از افراد گمان می کنند که تنها با انتخاب جراح بینی خوب در تبریز یا هر شهر دیگری که ساکن آن هستند می توانند به نتایج درخشان و رضایت بخشی از جراحی زیبایی بینی دست یابند در صورتی که این امر بدون رعایت دستورالعمل ها و نکات مراقبتی بعد از این جراحی زیبایی امکان پذیر نیست.

  • با توجه به میزان تاثیر رعایت این نکات مراقبتی در رضایت بخش بودن نتیجه جراحی بینی ، هرچه بهتر سپری شدن دوران نقاهت و همچنین به حداقل رسیدن احتمال بروز عوارض جدی ناشی از رینوپلاستی ، در ذیل به تعدادی از مهم ترین نکات مراقبتی بعد از این جراحی زیبایی اشاره نموده ایم:
  • به دلیل وجود تاثیرات مواد بیهوشی امکان رانندگی کردن بعد از جراحی را نخواهید داشت بنابراین در روز جراحی شخصی را در کنار خود داشته و از او بخواهید تا شما را به خانه برساند.
  • بیش از ۲۴ ساعت ابتدایی را به استراحت مطلق اختصاص نداده و بعد از این مدت زمان انجام فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید؛ استراحت کردن مطلق برای مدت زمان طولانی ممکن است موجب لخته شدن خون در پاهای تان شده یا منجر به بروز یبوست در شما شود.
  • به میزان زیاد آب ، آبمیوه طبیعی و موادغذایی حاوی فیبر فراوان میل نموده و از خوردن غذاهای پرادویه و پرنمک بپرهیزید.
  • طی روزهای ابتدایی فقط غذاهای آبکی و نرم میل کنید زیرا هضم این غذاها به جویدن زیاد نیاز نداشته و خوردن آن ها فشاری به بینی وارد نمی کند.
  • حتماً طی مدت زمان تعیین شده توسط پزشک بر روی بینی تان چسب بزنید.
  • تا زمان حاصل شدن بهبود نسبی بر روی شکم و پهلو نخوابیده ، به پشت و به حالت طاقباز بخوابید.
  • به مدت ۳ روز بر روی بینی کمپرس سرد و در ۳ روز بعدی کمپرس گرم بگذارید و غیره.

 

 

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Scroll to Top
Call Now Button