جراحی کردن بینی

جراحی کردن بینی : افزایش زیبایی صورت برای تمامی افراد مهم است و تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس دارد. یکی از روش های رایج برای افزایش زیبایی چهره انجام جراحی زیبایی می باشد و رایج ترین جراحی زیبایی ، در حال حاضر جراحی زیبایی بینی می باشد که اگر توسط یک جراح بینی خوب همچون دکتر حمیرا رشدی انجام شود با نتایج بسیار درخشانی همراه خواهد بود.

 

جراحی کردن بینی

 

نتیجه ای که از جراحی بینی یا رینوپلاستی حاصل می شود برای تمامی افراد مهم است زیرا هر فردی تمایل دارد تا فرم بینی به زیباترین شکل ممکن باشد .

دقت داشته باشید که تناسب فرم بینی با دیگر اجزای چهره است که منجربه افزایش زیبایی می شود و بهتر است درک درستی از نتیجه جراحی بینی داشته باشید و به دنبال فرم های عجیب برای بینی نباشید .

مهم ترین اقدامی که در جراحی کردن بینی باید رعایت شود حفظ عملکرد صحیح بینی است بنابراین در انتخاب جراح بینی دقت بالایی داشته باشید و سعی کنید بهترین جراح بینی را انتخاب نمایید تا دچار هیچ گونه عوارضی نشوید.

 

 

تاثیر نوع بینی بر جراحی کردن بینی

بینی افراد به طورعمده دو نوع است : بینی استخوانی و بینی گوشتی .

جراحی بینی گوشتی دارای محدودیت در فرم دهی بینی است زیرا بینی پوست ضخیم دارد و حجم غضروف بینی کمتر است .

همچنین به دلیل ضخامت بینی ، خاصیت ارتجاع پذیری پوست کم می شود و بینی گوشتی نیاز به زمان بیشتری برای بهبود کامل و از بین رفتن تورم بینی دارد .

اکثریت مردم معتقد هستند که نتیجه جراحی بینی گوشتی ماندگار نیست ولی اگر بینی توسط یک جراح بینی خوب و ماهر انجام شود قطعاً ماندگار خواهد بود و جراح بینی با توجه به نوع بینی ، زیباترین فرم را برای بینی ایجاد می کند.

بینی استخوانی ، دارای غضروف بیشتری است به همین دلیل بهتر می توان آن را فرم داد و به دلیل دارا بودن پوست نازک ، به سرعت با ساختار جدید بینی انطباق پیدا می کند .

در اصل مهم ترین تفاوت بین بینی گوشتی و بینی استخوانی ، فرم دهی و طول دوران نقاهت است .

دکتر حمیرا رشدی ، بهترین جراح بینی در تبریز ، با توجه به مهارت ودانش بالایی که دارند بهترین فرم را به بینی می دهند.

 

 

کسب نتیجه ایده آل از جراحی بینی

کسب یک نتیجه ایده آل بستگی به دو عامل دارد : میزان مهارت جراح بینی و رعایت نکات مراقبتی .

بنابراین در انتخاب جراح بینی نهایت دقت را داشته باشید و بهترین جراح بینی را انتخاب نمایید .

نکات مراقبتی در هر فردی با توجه به وضعیت جسمی و نوع بینی اومتفاوت است به همین دلیل در جلسه مشاوره به خوبی تمام نکات مراقبتی را بپرسید تا هیچ گونه مشکلی در طی دوره نقاهت برایتان به وجود نیاید .

 

جراحی کردن بینی

هزینه جراحی زیبایی بینی

هزینه های بیمارستان نیز علاوه بر دستمزد دریافتی جراح بینی بر روی هزینه نهایی جراحی بینی تاثیرگذار هستند .

به همین دلیل علاوه بر مطلع شدن از دستمزد جراح بینی باید مطلع شوید که جراح بینی در کدام بیمارستان فعالیت دارد .

در نظر داشته باشید که هزینه های بیمارستان بخش اندکی از هزینه را شامل می شوند و بیشترین بخش هزینه مرتبط با مبلغی است که جراح بینی دریافت می کند .

 

 

جراحی کردن بینی

 

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Scroll to Top
Call Now Button